26.5.2018. Autor: Željko Marušić

Citroën C3 1.1 iz 2004. pali lampicu motora i vibrira u radu

Problem je vjerojatno u elektromotornom ventilu za rad u pravnom hodu, ili brizgaljkama, a manje vjerojatno u lambda sondi

Na instrument tabli pokazala narančasta lampica koja simbolizira motor. Na testu motora uočeno je da  je pri radu u 'leru' postotak HC je 0,9 (umjesto dopuštenih max. 0,5). Na jednom renomiranom servisu su locirali da je problem u lambda sondi te nakon njene zamjene situacija je još gora te je nakon toga na moje inzistiranje vraćena stara, originalna. Pri višem broju okretaja sve je OK, međutim u leru je problem...

Mladen S.

Problem je u osjetniku elektromotornog IS ventila za rad u praznom hodu (idle speed actuator), što je slaba strana navedenog motora. Manja je vjerojatnost i kvara samog ventila. U vašem slučaju radi se o blažem povećanju sadržaja ugljikovodika (HC) u ispušnim plinovima, što je posljedica nepotpunog izgaranja (na nepravilno izgaranje  ukazuje povećanje dušikovih oksida NOx). Problem može izazvati i neispravnost brizgaljki, a budući da motor radi pravilno na visokom broju okretaja, lambda sonda je vjerojatno ispravna. 




CHR



Vulkal gume