18.12.2016. Autor: Željko Marušić

Dobro je znati: Za podešavanje prednjih farova nužna je ispravnost podvozja

U protivnom, podešavanje je potpuno neprecizno, a cijeli je posao 'bacanje novca'

Procedura je važna. Ako podešavate geometriju kotača prije nego ste doveli u red podvozje, odnosno popravili (izmijenili) neispravne ležajeve, amortizere, spone, kuglaste zglobove, gumene oslonce... te propisno napuhali gume, posao je beskoristan.

Podjednako to vrijedi za podešavanje nagiba i profila svjetlosnog snopa prednjih farova, koji su učvršćeni u karoseriju, a ona na podvozje i kotače. Neispravan svjetlosni snop često je posljedica problema s podvozjem. Stoga, ako imate problema s njim, najprije provjerite je li sve u redu sa stanjem i geometrijom podvozja te tlakom zraka.

Po potrebi, najprije to dovedite u red, pa tek potom krenite na štelanje svjetala. Za stručno namještanje ispravnog nagiba i profila svjetlosnog snopa važni su oprema i znanje, dakle, ne radite to sami, nego idite u ovlašteni ili specijalizirani servis.






Cindrić



Vulkal gume