29.10.2016. Autor: Željko Marušić

Interview tjedna: Dario Matečić, direktor marketinga i komunikacija Hyundai Hrvatska d.o.o.

Puno očekujemo od Elantre i novog i30, a paletom modela Ioniq 2017. krećemo prema vrhu klase ekoloških vozila

Najuspješniji proizvođač automobila u 2015. je Toyota (10,2 milijuna), ispred koncerna Volkswagen (9,9 milijuna) i GM-a (9,8 milijuna). Na četvrtom je mjestu Renault-Nissan (8,5 milijuna), a na petom Hyundai-Kia (8,0 milijuna). Tako visoko mjesto, stabilna pozicija u 'Top 5' proizvođača na svijetu, iznenađuje samo neupućene. 

Hyundai-Kia je proizvođač automobila koji nudi najdužu garanciju (pet i sedam godina), jedini na svijetu proizvodi čelik i sve vrste limova za svoje potrebe (po tome je među najboljima u svijetu), ima dizajnerske i razvojne centre u svim dijelovima svijeta (za europsko tržište u Frankfurtu i Rüsselsheimu), a u kontrolu razmjerno (po proizvedenom vozilu) ulaže više od ijedne druge zemlje na svijetu. 

Na našem je tržištu pozicija nešto lošija, ali da je loša - nije. U dosadašnjem dijelu godine Hyundai je ukupno deveti, a da ima 'jače ambicije pokazuje rujanski rezultat. Hyundai je bio četvrti, ispred Opela, Forda, Peugeota, Citroëna, Toyote... O tome, i drugim temama, u novouvedenoj rubrici 'Interview tjedna', pričali smo s Dariom Matečićem, direktorom marketinga i komunikacija Hyundai Hrvatska d.o.o.


Kako ocjenjujete povijest Hyundaija na našem tržištu?

Hyundai ove godine slavi 25 godina prisustva na hrvatskom tržištu. Kroz sve te godine dobio je povjerenje mnogih kupaca. Kad smo u drugom dijelu prošle godine, kao novi generalni distributer za Hyundai automobile, preuzeli odgovornost za hrvatsko tržište, osjećali smo odgovornost da to povjerenje kupaca i svih onih koji vole brand Hyundai i opravdamo. 

U kratkom roku, nakon prestanka rada prethodnog distributera,  uspjeli smo konsolidirati prodajno-servisnu mrežu, osigurati pružanje prodajnih i servisnih usluga cijeloj Hrvatskoj. U jesen 2015., kako bi osigurali što prije svu potrebnu uslugu kupcima,  otvorili smo tri vlastita prodajno-servisna centra, u Puli, Splitu i Zagrebu (u Sesvetama).


Kakvo je stanje u ovoj godini?

Od početka ove godine vratili smo Hyundai među 10 najprodavanijih marki automobila u Hrvatskoj, a u izbora privatnih kupaca u samom vrhu. Hyundai je već niz godina jedan od najbrže rastućih brandova u svijetu. Njegov rast proizlazi iz posvećenosti kvaliteti i povezanosti s kupcima. Na europskom tržištu Hyundai iskazuje namjeru postati azijski automobilski brend 'broj  jedan'. 

Jedan od elemenata na tom ambicioznom putu je unapređenje i podizanje standarda usluga kupcima i korisnicima.  Od proljeća ove godine, s našim partnerima, pokrenuli smo investicijski ciklus vrijedan 25 milijuna kuna. Uz unapređenja na postojećim prodajnim i servisnim lokacijama, kako naših vlastitih tako i naših ovlaštenih Hyundai partnera, to uključuje i izgradnju i novog prodajno-servisnog centra u Zagrebu. 

Time će se do kraja 2017., među prvim tržištima u Europi, ispuniti cilj postizanja novih, viših Hyundai GDSI standarda. Sve to će naravno značiti i bolju uslugu za naše kupce, što je i naš primarni cilj.


Koji su vam najvažniji modeli, odnosno najjači aduti?

Hyundai i10  je u segmentu gradskih automobila zasigurno je jedan od najboljih izbora. To potvrđuje i tržište kao i novinarska struka u Europi, kroz mnoge usporedne testove. Model i20,  prošlogodišnji novitet,  s pravom cilja na sami vrh B-segmenta. Hyundai i30 je među najprodavanijim modelima na tržištu i jedan od najozbiljnijih Golfovih konkurent. Početkom listopada, na salonu automobila u Parizu, predstavljen je novi model, kojeg ćemo početi prodavati u prvom kvartalu 2017. 

Dizajn, konačno, postaje jak Hyundaijev  adut...

Kao što je to bilo i kod novog Tucsona prošle godine, vjerujemo da će kupci i kod novog i30  primijetiti da je svaki novi Hyundai iskorak u dizajnu, kvaliteti, funkcionalnosti i sigurnosti. Tucson je od uvođenja, u rujnu prošle godine, postao najbrže prodavani model na europskom tržištu u povijesti. Od samog je početka odlično prihvaćen i na našem tržištu. Ove smo godine ponovno pokušali približiti i40 segmentu poslovne limuzine srednje klase (rang Passata), koji vjerojatno ima najbolji omjer plaćenog i dobivenog u klasi.


Što očekujete od nove Elantre?

Za nas je to jedan od najvažnijih modela, jer je u rangu Octavije, a također ima izvrstan omjer plaćenog i dobivenog. Za razliku od prethodne, dostupna je i s dizelskim motorom, izvrsnim, učinkovitim 1.6 CRDi sa 136 KS, za kojeg imamo izvanredne reakcije, kako kupaca tako i novinara. 


Koje je najveće iznenađenje za 2017.?

Ioniq, predstavljen nedavno, prvi je model u svijetu koji nudi tri ekološke izvedbe u jednom modelu - hibridnu, plug-in hibridnu i električnu Uz hibridnu izvedbu, koju ćemo početi prodavati na proljeće 2017., na jesen ćemo početi prodavati plug-in hibridnu i električnu verziju te ćemo kroz paletu modela Ioniq imati izvrsnu ponudu i u segmentu ekoloških vozila. Paletom modela Ioniq krećemo prema vrhu u klasi najčišćih modela dostupnih u hrvatskim salonima. Hyundai ima jednu od najmlađih i najatraktivnijih ponuda na europskom tržištu, a očekuju se daljnji noviteti. Za ljubitelje branda Hyundai predstoji zanimljivo i dinamično razdoblje...







Cindrić


Vulkal gume