20.6.2017. Autor: Željko Marušić

Izmjena zupčastog remena na Škodi Octaviji 1.9 TDI

Budući ne možete biti sigurni kad je izmijenjen i je li izmijenjeno sve što treba, izmijenite odmah cijeli servisni set

Kupio sam povoljno Škodu Octaviju 1.9 TDI iz 2001. sa 328.000 km. Bez obzira na velike kilometre (nadam se da su točni), još dobro vuče i radi. Koliko mogu očekivati da će još prijeći i treba li izmijeniti zupčasti remen, koji je izmijenjen na 250.000 km?
Vedran S.

To je već pristojna kilometraža, neki ne izdrže toliko do generalke, ali mogu prijeći i više od 400.000 km. Pomoći, produžiti 'život' može aditiv Motorcoat LS25, a što se tiče izmjene zupčastog remena, ovisi o stanju, pouzdanosti informacija o roku i kvaliteti posljednje izmjene.

U vašu je Octaviju ugrađen je dizelaš 1.9 TDI serije AGR sa španerom i tri klizača, a pumpu rashladne tekućine pokreće zupčasti remen te sve treba mijenjati u sklopu. Kako možete znati da je sve izmijenjeno?

Mnogi, nažalost izmijene samo zupčasti remen, a ostalo ostave, što može izazvati blokadu te preskakanje i pucanje remena, a potom havariju (sudaranje klipova i ventila). Dakle, najbolje je da sve izmijenite u sklopu.





Vulkal gume


Cindrić