3.7.2017. Autor: Željko Marušić

Kupio sam Opel Astru 2.0 CDTI 2012., 98.000 km, lani uvezenu iz Italije...

Uvoz iz Italije riskantan, jer su Talijani poznati po natprosječnom maltretiranju auta i lošijem održavanju, izmijenite sva ulja i filtre

Kupio sam Opel Astru 2.0 CDTI proizvedenu 2012., sa 98.000 km, koju je rabljenu iz Italije uvezao jedan autosalon. Je li potrebno promijeniti ulje u mjenjaču? Prilikom prodaje rekli kako se nikada ne mijenja, pa da zbog toga dosad nije ni promijenjeno. Neki mi govore da ga obvezno trebam izmijeniti, jer bi mogao imati velikih problema...
Dražen B.

Odmah izmijenite ulje u mjenjaču, jer je krajnji rok, a i jer su Talijani poznati po natprosječnom maltretiranju auta. Premda je ulje u mjenjaču manje toplinski opterećeno i manje izgara, prlja se nečistoćama i vlagom, pa možete smanjiti vijek dijelova mjenjača izloženih velikom opterećenju.

Posebno su ugroženi prsteni za sinkronizaciju, pa je ulje preporučljivo izmijeniti na 60.000 km. Odmah ga izmijenite, kao i ulje u motoru s filtrom te filtre goriva, zraka i klime. Također izmijenite zupčasti remen zajedno s napinjačem i pratećim valjkom, jer se ne može isključiti rizik veće kilometraže od deklariranog.


Na uljima, filtrima i zupčastom remenu (obvezno sa servisnim setom), ne smije se štedjeti. Ne isplati se!






Cindrić



Vulkal gume