10.10.2017. Autor: Željko Marušić

Mali rezervni kotač zbunio upravljački modul Octavije 2.0 TDI

Razlika u brzini vrtnje kotača, zbog različitog promjera, stvara efekt kao da je došlo do pogonskog proklizavanja

Sa Škodom Octavijom 2.0 TDI imao sam gumidefekt te sam straga lijevo ugradio tanki rezervni kotač. U vožnji potom motor nije mogao preko 2200/min. Gume su 225/40 x 17.

Damir D.

Budući da ste montirali nestandardne gume, vanjski promjer rezervnog kotača više nije usklađen s promjerom ostalih.

Premda na veći naplatak možete ugraditi gume nižeg presjeka, teško je pogoditi da vanjski promjer gume ostane potpuno jednak vanjskom promjeru rezervnog kotača.

Stoga nastaje razlika u brzini vrtnje kotača (prednji se okreću brže), pa upravljački modul, koji nadgleda ASR (sustav za sprječavanje proklizavanja), zaključuje da dolazi do proklizavanja pogonskih kotača te smanjuje količinu ubrizganog goriva i snagu motora.





Cindrić



Vulkal gume