15.5.2018. Autor: Željko Marušić

Motor Volkswagen Passata 1.6 iz 2003 radi na 70⁰C

Preniska radna temperatura (optimalno 85 do 90⁰C) je zbog neispravnog termostata, što je slaba strana inače vrlo trajnog i pouzdanog Volkswagenovog benzinca 1.6 sa 102 KS

Vozim Passat 1.6, serija B5.5 (treći vlasnik) i u vožnji mi temperatura stoji na 70 stupnjeva ili malo više, a kada auto stoji onda počne rasti, zašto. Drugo pitanje je da mi iz auspuha prska voda, rekli su mi da je to od kondenzacije vode u auspuhu. Treće pitanje auto mi u leru malo podrhtava i motor čudno radi zvuk kao dizel motora. Četvrto pitanje zašto mi cvili ili škripi  volan kada ga smotam da kraja na lijevu ili desnu stranu. Peto pitanje zašto mi prilikom prebacivanja brzina mjenjač malo zapinje.

Tonći V.

Preniska radna temperatura (optimalno 85 do 90 Celzijevih stupnjeva) je zbog neispravnog termostata, što je slaba strana Volkswagenovog benzinca 1.6 sa 102 KS. Kondenzat (voda ) može u manjoj mjeri izlaziti na auspuh, ali kada se motor ugrije, toga više ne smije biti. Treba provjeriti da rashladna tekućina negdje ne nestaje - curi. 

Ako motor u leru podrhtava, uzrok može biti u dotrajalosti i padu kompresije ili u lambda sondi i dotrajalim brizgalicama. Uzrok škripanja volana može biti u servouređaju ili remenskom pogonu hidrauličke pumpe. Prilikom šaltanja mjenjač može zapinjati zbog neravnomjerno potrošene spojke ili zračnost na mehanizmu za šaltanje.




CHR



Vulkal gume