4.1.2017. Autor: Željko Marušić

Na Golfu 1.6 iz 1995. otkazao servo volana

Imam problema s upravljanjem Golfa 1.6 iz 1995. sa 293.000 km, a krajem ljeta prošao sam tehnički

Otpor volana veći je nego prije, posebice kad kotače trebam zakrenuti do kraja. Čuje se neugodno cviljenje, ali ne kod svakog okretanja volana.

Goran S.

Važno je da odmah riješite problem, jer je svaka nepravilnost upravljačkog sustava vrlo opasna. Mehanizam sa zupčastom letvom vjerojatno je ispravan, inače biste teško prošli tehnički pregled. Ako uređaj najviše cvili u krajnjim položajima volana, problem je gotovo sigurno u hidrauličkom dijelu, odnosno povratnom ventilu u prednjem dijelu servopumpe. Taj ventil štiti da tlak u hidrauličkom uređaju nekontrolirano ne poraste iznad 12 bara, što bi izazvalo mehaničko oštećenje. Problem ste vjerojatno izazvali neredovitom izmjenom hidrauličke tekućine servouređaja, u kojoj se s vremenom nakupi strugotina iz pumpe, nečistoće i vlaga. To najprije ošteti povratni ventil, a potom i ostale dijelove servomehanizma. Stoga je treba mijenjati na 40.000 km.




Vulkal gume



Cindrić


Vulkal gume