28.7.2016. Autor: Press

Novi BMW R nineT Scrambler

Offroad performanse spojene sa vrhunskom tehnologijom

Scrambleri su svojim vozačima od pedesetih do sedamdesetih godina prošlog stoljeća nudili ne samo motociklističku zabavu na zavojitim seoskim cestama, već i sjajne off-road performanse, čime je njihov raspon upotrebe bio znatno širi. Kao i sami motocikli, ljudi koji su vozili Scramblere nisu bili sputani ustaljenim konvencijama. A moglo ih se vidjeti gotovo posvuda: na uskim cestama u prirodi, na kamenitim planinskim prijelazima te – gdje je to bilo dopušteno – na pješčanim plažama.

Novi Scrambler BMW Motorkotača u sebi ima ugrađen klasičan, ravni dvostruki bokser motor, koji se već više od devet desetljeća ističe snažnim okretnim momentom i jedinstvenom zvuku. Model R nineT Scrambler dolazi s bokser motorom na zračno/uljno hlađenje kapaciteta 1170 cm³. Može se pohvaliti snagom od 81 kW (110 KS) pri 7 750 o/min te razvija najveći okretni moment od 116 Nm na 6 000 o/min. Uz to, s novim postavkama rada motora i sustavom za dovod goriva koji uključuje ugljični pročistač benzinskih para, u potpunosti zadovoljava sve zahtjeve EU4 klase emisije ispušnih plinova 

Podignut ispuh sa dva okomito postavljena stražnja prigušivača ispunjava zahtjeve klasičnog Scramblera. S vibrantnim zvukom bokser motora, on također poštuje i nove regulacije za ograničenje buke ECE R41-04. Velik katalizator brine se da se ispušni plinovi još učinkovitije pročiste.

U tipičnom Scrambler stilu, ovjes prednjeg kotača je u obliku teleskopske vilice s gumenim rukavima i hodom amortizera od 125 milimetara. Za ovjes stražnjeg kotača brine se jednostrana Paralever zakretna vilica, kao i kod drugih bokser modela. Ovjes i amortizacija ovise o jednom središnjem amortizeru. Hod opruge je 140 milimetara.

Najvažnije o novom BMW-u R nineT Scrambleru:

Klasična shema boja.

Prošiveno sjedalo s izgledom patinaste kože.

Bokser motor s dva cilindra i zračnim/uljnim hlađenjem kapaciteta 1170 cm³. Snaga 81 kW (110 KS) pri 7 750 o/min, najveći okretni moment 116 Nm pri 6 000 o/min. 

Dizajniran za individualizaciju i doradu po želji.

Modularni koncept okvira s odvojivim dijelom za suputnika što otvara čitav niz varijacija.

Klasični ovjes kotača zahvaljujući teleskopskoj vilici sprijeda i Paralever osovini straga.

Veliki 19-inčni kotač sprijeda.

Uspravan sjedeći položaj.

Podignut ispuh blizu tijela motora s dvostrukim prigušivačem.

Osovinski postavljena kočiona kliješta sa četiri ventila, čelikom obložene kočione linije, kočioni diskovi od 320 milimetara i ABS.

Pojedinačno krojeni posebni dodaci.





Cindrić




Vulkal gume