11.10.2017. Autor: Roberto Baždo

Osvježen najveći Range Rover po uzoru na Velar

Vanjski izgled je doživio pomlađivanje, ali interijer je ono zašto će mnogi izgubiti pamet...

Britanska marka luksuznih terenaca danas je svijetu ponudila još jednu novost u svojoj bogatoj ponudi vozila. Ovaj put na red je stigao dobro poznata ''Vogue'' izvedba, dakle najveći i najluksuzniji u hijerarhiji modela Land Rovera.

Jasno je bilo kako aktualni model pomalo gubi dah u odnosu na tehnološku (prije svega digitalno) orijentiranu konkurenciju, a odgovor s Otoka je i više nego maestralan.

Vanjski izgled i forma očekivano nisu prošli promjene, samo su svjetlosni potpisi dobili novu dimenziju, sličnu onima s Velara, kao i uostalom mnoge drugi elementi. Terenske sposobnosti ostale su uvjerljive, pa su ulasci u lovke vode dubine od gotovo metra lagan zalogaj za novi Range Rover.


Najveća promjene osvježeni model prošao je u izgledu interijera, pa sad postaje možda i najnapredniji terenac na svijetu, ako ćemo iz digitalne perspektive gledati s dva zaslona osjetljiva na dodir veličine 10 inča. Možemo samo reći kako će vozači uživati u intuitivnom svijetu Touch Pro Duo zaslona koji će ponuditi bezbroj opcija, a u to smo se već mogli uvjeriti na druženju i predstavljanju Velara. Zanimljivo, novi Range Rover ponudit će čak 17 utičnica, što kroz USB sučelja, što kroz HDMI i ostale punjače, tako dosadašnjeg rekordera Discoveryja gura s trona. Osim toga, ponudit će opciju nariktavanja sjedala i uključivanja grijanja putem mobitela.


U pogonskom smislu najveća novost bit će plug-in hibridna inačica luksuznog terenca (P400e PHEV) koja će ponuditi čak 404 KS i domet s punom baterijom od nekih 50-ak kilometara, a zatim će ponovno morati na utičnicu. No, Britanci tvrde da i sam benzinski sklop neće biti previše rastrošan, a brojke ostvarene s baterijom od 2.8 litre/100 km su ipak već dohvatljive. Ipak, dok struja ne zavlada, naše kupce će najviše zanimati dizelski trolitreni TDV6 od 258 KS i 4.4-litreni SDV8 od 339 KS. Kod benzinaca će svojim mogućnostima pažnju plijeniti 3.0-litreni V6 od 340 KS, kao i snagator iz Superchargera od 5.0-litara i snage 525, odnosno 565 KS!

Prve isporuke najavljene su za početak 2018., dakle oni nestrpljivi ipak će se morati pogledavati na kalendar.




CHR





Vulkal gume