25.12.2016. Autor: Kristian Sikavičev

Otkrivamo najčešće kvarove: Fiat Bravo

Koji su sve problemi vašeg automobila i kako ih riješiti?

SVI MODELI

PROBLEM - Tvrda papučica kočnice

UZROK - Loša izvedba sklopa papučice kočnice.

POPRAVAK - Stavite modificirane papučice kočnice i regulator papučice kočnice.


SVI MODELI SA SUSTAVOM ESP

PROBLEM - Nepravilan rad funkcije za kretanje uzbrdo. Vozilo vuče lijevo ili desno kad se pritisnu kočnice.

UZROK - Greška softvera kontrolnog modula ABS/ESP.

POPRAVAK - Stavite novi kontrolni modul ABS/ESP.


SVI MODELI

PROBLEM - Zvuk grebanja pri okretanju upravljača.

UZROK - Konektor električnih instalacija neispravno postavljen na upravljač.

POPRAVAK - Isključite paljenje i odspojite akumulator. Pričekajte 10 minuta. Skinite modul zračnog jastuka na vozačevoj strani. Provjerite je li konektor električnih instalacija ispravno postavljen na upravljač. Provjerite ima li plastičnih strugotina oko konektora električnih instalacija. Provjerite spoj električnih instalacija, osigurajte odgovarajući slobodan hod. Stavite modul zračnog jastuka na vozačevoj strani. Spojite akumulator.


SVI MODELI S KLIMA UREĐAJEM

PROBLEM - Klima-uređaj (AC) nije učinkovit. Neispravan kompresor klima-uređaja.

UZROK - Greška u proizvodnji kondenzatora klima-uređaja.

POPRAVAK - Pregledajte je li na kondenzatoru klima-uređaja ispravno postavljena ploča separatora. Ako je ploča separatora neispravno postavljena, zamijenite kondenzator klima uređaja.


SVI MODELI S BENZINSKIM MOTORIMA

PROBLEM - Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.

UZROK - Greška osjetila detonacija (KS).

POPRAVAK - Provjerite konektor električnih instalacija i otpor detonacija (KS). Zamijenite dijelove ako je potrebno.


SVI MODELI S MOTOROM 1.4 16V I RUČNIM MJENJAČEM

PROBLEM - Teško ubacivanje u 5. brzinu.

UZROK - Sajle selektora brzina su neispravno podešene.

POPRAVAK - Provjerite i podesite sajle selektora brzina.


SVI MODELI S FILTROM ČESTICA ČAĐE (DPF) OD 2006.

PROBLEM - Kontrolna lampica tlaka ulja motora blinka.

UZROK - Sustav za kontrolu rada motora upalit će kontrolnu lampicu za tlak ulja motora u trenutku kad je potrebno zamijeniti ulje i filtar, koji su postali kontaminirani regeneracijom DPF-a.

POPRAVAK - Maksimalna prijeđena udaljenost između zamjena ulja ovisi o mnogim uvjetima uključujući: Prijeđenu udaljenost od zadnje promjene ulja i filtra, broj regeneracija DPF-a, prosječna temperatura ulja motora, broj startanja motora, broj hladnog startanja motora. Kontrolna lampica za tlak ulja motora može se resetirati samo korištenjem odgovarajuće dijagnostičke opreme.


SVI MODELI S DIZELSKIM MOTORIMA

PROBLEM - Pohranjeni kod greške: P2264.

UZROK- Slaba veza električnih instalacija ili je uopće nema na davaču separatora goriva/vode. Neispravan davač separatora goriva/vode.

POPRAVAK - Provjerite ima li na priključku 3 napajanje. Provjerite električnu instalaciju davača separatora goriva/vode. Provjerite ispravnost kontakata na priključku davača separatora goriva/vode. Zamijenite davač separatora goriva/vode.


SVI MODELI S DIZELAŠIMA 1.9 I 2.4

PROBLEM - Trzanje motora. Oklijevanje pri ubrzanju na 1800-2000/min.

UZROK - Ventil povrata ispušnih plinova (EGR) ne radi ispravno.

POPRAVAK - Provjerite rad termostata. Provjerite je li ispravna razina ulja. Provjerite je li gorivo kontaminirano. Provjerite filtar goriva. Provjerite ima li propuštanja u usisnom sustavu. Provjerite davač protoka mase zraka (MAF). Provjerite ima li ulja u usisnom sustavu. Provjerite ima li propuštanja na brizgaljkama goriva. Provjerite je li ispravan tip brizgaljki goriva. Provjerite radi li sustav EGR-a ispravno. Skinite EGR ventil i stavite ploču ograničivača.


SVI MODELI S DIZELAŠEM 1.9

PROBLEM - Metalni zvuk iz pomoćnog pogonskog remena otprilike 2 minute nakon hladnog starta.

UZROK - Zatezač pomoćnog pogonskog remena.

POPRAVAK - Zamijenite zatezač pomoćnog pogonskog remena.


U suradnji s - Auto elektrika Novak d.o.o. - www.autodata.hr





Cindrić



Vulkal gume