28.12.2016. Autor: Kristian Sikavičev

Otkrivamo najčešće kvarove: Hyundai i30

Koji su sve problemi vašeg automobila i kako ih riješiti?

SVI MODELI

PROBLEM - Cviljenje/škripanje kada je papučica spojke pritisnuta ili otpuštena.

UZROK - Nedovoljna podmazanost u proizvodnji regulatora poluge za otpuštanje spojke.

POPRAVAK - Zamijenite regulator poluge za otpuštanje spojke. Stavite mazivo na kontaktne površine poluge za otpuštanje spojke.


SVI MODELI S AUTOMATSKIM MJENJAČEM (AT), 09/06/08-30/10/08

PROBLEM - Nepravilan zvuk iz mjenjača.

UZROK - Nepričvršćen prigušivač sajle selektora .

POPRAVAK - Očistite sajlu selektora blizu prigušivača. Zalijepite rukavac prigušivača u položaj


SVI MODELI S ELEKTRIČNIM SERVO UREĐAJEM (EPS)

PROBLEM - Akumulator ispražnjen.

UZROK - Kontrolni modul EPS ne prebacuje se u mod spavanja nakon isključenja paljenja.

POPRAVAK - Ponovno programirajte kontrolni modul EPS s nadograđenim softverom.


SVI MODELI 02/2010-02/2011

PROBLEM - Mjerači instrumentalne ploče povremeno padnu na početni položaj. Dnevna svjetla povremeno trepere.

UZROK - Unutarnja greška kontrolnog modula instrumenata.

POPRAVAK - Stavite modificiranu instrumentalnu ploču. Modificirana instrumentalna ploča označena je sa zelenom točkom.


SVI MODELI S BENZINSKIM MOTORIMA 1.4/1.6 OD 13/05/08

PROBLEM - Loš start ili ne može startati.

UZROK - Kontrolni modul servo upravljača ostaje uključen nakon isključenja paljenja. Greška softvera kontrolnog modula servo upravljača.

POPRAVAK - Ponovno programirajte kontrolni modul servo upravljača s nadograđenim softverom.


SVI MODELI

PROBLEM - Povremeno nije moguće zaključati vozilo pomoću daljinskog. Ne uključuje se blokada stupa upravljača.

UZROK - Neispravan sigurnosni prekidač ključa za paljenje.

POPRAVAK - Zamijenite sigurnosni prekidač ključa za paljenje. Podmažite cilindar brave za paljenje.


SVI MODELI S ELEKTRIČNIM SERVO UPRAVLJAČEM (EPS):

PROBLEM - Otežani rad EPS-a.

UZROK - Pregrijavanje motora pumpe EPS kada je upravljač u punom zaokretu. Urezuje se sigurnosna termo zaštita i djelomično deaktivira sustav EPS.

POPRAVAK - Provjerite kodove grešaka i obrišite ako je potrebno.


SVI MODELI

PROBLEM - Nepravilan rad na praznom hodu. Gašenje motora.

UZROK - Nagomilane naslage ugljika u aktuatoru kontrole brzine praznog hoda (ISC).

POPRAVAK - Očistite aktuator kontrole broja okretaja na praznom hodu (ISC).


SVI MODELI S BENZINSKIM MOTORIMA 1.4/1.6 OD 2011.

PROBLEM - Kliktanje motora pri ubrzanju između 1500-2200/min pri normalnoj radnoj temperaturi.

UZROK - Greška softvera računala motora (ECM).

POPRAVAK - Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako: nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.


SVI MODELI S BENZINSKIM MOTORIMA 1.4/1.6

PROBLEM - Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.

UZROK - Greška softvera računala motora (ECM).

POPRAVAK - Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.


U suradnji s - Auto elektrika Novak d.o.o. - www.autodata.hr







Vulkal gume