24.6.2015. Autor: Kristian Sikavičev

Predstavljena Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio sa 510 KS

Fanovi oduševljeni, vratio se stražnji pogon, pod haubom je Ferrarijev motor

Dugo očekivana premijera Giulije održana je prije svega nekoliko sati u muzeju Alfa Romea u Areseu, u okolici Milana. Ostvarilo se sve što je Alfa pompozno najavila. Najljepši model još od 156-ice hrabro ulazi u ring s njemačkim premium trojcem: Audijem A6, BMW-om Serije 5 i Mercedes-Benzom E-klase.

Jedno od najslavnijih imena u povijesti Alfe (skraćenica od Anonima Lombarda Fabbrica Automobili) reinkarnirano je u velikom stilu. Premda zasad ključne podatke još kriju 'kao zmija noge', pompozno predstavljanje impresivno će djelovati na brojne fanove diljem svijeta. Premjerni primjerak je ujedno i najsnažnija izvedba Quadrifoglio, koja za pogon koristi novi Ferrarijev motor.

Riječ je o trolitrenom Twin-Turbo V6 sa čak 510 KS, koji će limuzinu mase od 1500 kg ubrzati do stotke za 3,9 s, uz zvučnu kulisu trkaćeg bolida. Kupcima će se, osim standardne izvedbe sa stražnjim pogonom, uz doplatu nuditi i izvedba s pogonom 4x4. Dakle, Alfa direktima napada Audi RS6, BMW M5 i Mercedes-Benz E63 AMG.

Maseratijevo podvozje, raspored mase u omjeru 50:50 i već tradicionalno izvrstan vozački osjećaj za volanom najavljuju kako je nova Giulija pogodak 'u sridu' te kako se Alfa Romeo na scenu vraća u velikom stilu. S prezentacije nisu stigle slike unutrašnjosti, ali uprava najavljuje sportsko-luksuznu kombinaciju kojom će prevladavati koža, brušeni aluminij i Alcantara. Prtljažnik obujma nešto manjeg od 500 litara bit će zaslužan za svakodnevnu upotrebljivost.

Obzirom da zasad ne iznose podatke u slabijim motorima, dizelašima, plug-in hibridima i slično, nego predstavljaju novi model u najžešćoj izvedbi, marketinški stručnjaci iz Alfe zaslužuju veliki pljesak. To je ono što smo svi čekali, to je povratak u stilu kakav slavni talijanski proizvođač i zaslužuje. Ma u biti samo uživajte u slikama.

Članak o originalnoj Giuliji, koja danas uživa kultni status, a od 1968. do 1978. bila je za klasu oštrija od BMW-a, pročitajte na ovom linku.




Cindrić



Vulkal gume