10.12.2016. Autor: Redakcija

Pripreme za novu sezonu WRC-a su pri kraju

Ecoboostom pokretana Fiesta spremna je za utrke

Promjena regulacija u Svjetskom reli prvenstvu timovima je donijela glavobolje jer je pred njima stajao novi početak. Jednako je bilo i s ljudima iz Forda koji su uzeli prazan list papira i krenuli s kreiranjem automobila koji će zadovoljiti sve novotarije. Tako je nova Fiesta WRC 95% u potpunosti svježa, a prestali dio postotka upotpunili su dijelovi prošle generacije. Uz ogromne prednje i stražnje splittere, kao najveću promjenu na vanjštini, M-Sportov uradak proizvodi 380 KS i 450 Nm iz svega 1600 ccm. Za prijenos snage na sve kotače zadužen je također novo razvijeni šest-stupanjski sekvencijski mjenjač te sportsko kvačilo s više diskova. Nadalje, amortizeri i opruge proizvedeni od strane Rieglera podesive su u svim smjerovima, dok je uloga kočenja predana četvero-klipnim čeljustima koje grizu samoventilirajuće diskove. Dakako, danas ništa ne može proći bez ekrana, što znači da obojica od članova posade imaju po jedan, pomoću kojih ostali dio tima u boksu prati tijek utrke i dobiva sve potrebne informacije za što bolju prilagodbu i trenutno ispravljanje grešaka.     






Cindrić


Vulkal gume