21.5.2018. Autor: Željko Marušić

PSA 2022. uvodi laki-hibridni modul s 48-voltnom instalacijom

Elektromotor momenta 190 Nm u sklopu je s automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i 7 stupnjeva te će se kombinirati s 3-cilindarskim turbobenzincem 1.2 PureTech

U situaciji kad se dizelaše tjera u ropotarnicu povijesti, rješenje nudi hibridni pogon, odnosno kombinacija električnog i benzinskog motora. PSA, za svoju kompletnu gamu (Peugeot, Citroën, DS i Opel) priprema učinkovitu kombinaciju 3-cilindarskog turbobenzinca s direktnim ubrizgavanjem 1.2 PureTech i kompaktnog hibridnog sklopa Punch Powertrain. Po sustavu zajedničkog ulaganja (joint-venture) proizvodi ga istoimena belgijska tvrtka s kineskim kapitalom. Napredna se tehnologija temelji na 48-voltnoj instalaciji, 'pametnom' sklopu s automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva (e-DCT). Osigurat će dragocjenu injekciju snage, pogotovo što elektromotor sav raspoloživi moment daje od nula okretaja. Kompaktne je izvedbe te će se ugrađivati modularno, po sustavu Lego-kockica, u sve benzinske modele francuskog koncerna. Time će se potrošnje goriva smanjiti za 10 do 20 posto te će cijela gama modela ostvariti proklamirani 'plafon' prosječne emisije CO2 od 95 g/km. Bit će na raspolaganju za sve modele godišta ’22.




CHR



Vulkal gume