9.1.2017. Autor: Bernard Beneš

Samo je jedan, broj 1!

Šestom rekordnom godinom za redom nadmašio je BMW nakon 11 godina

Mercedes-Benz je službeno utržio više svojih modela od najveće konkurencije - Audija i BMW-a, a ujedno je i najprodavaniji automobilski premium brend u svijetu. U odnosu na prošlu godinu, tvrtka iz Stuttgarta isporučila je 2.083.888 vozila, što je povećanje od 11,3 %. Europa je s oko 900.000 modela zabilježila 12,4% veću prodaju, od čega je samo u Njemačku otišla gotovo trećina, članicama NAFTE (SAD, Kanada i Meksiko) prodano je oko 400.000 primjeraka, dok je najveći rast od 19,3% zabilježen u Azijskom dijelu svijeta. 

Automobili iz Mercedesove palete s najboljom prodajom svakako su C-klasa kao bestseler (približno 425.000) te sve brže rastući SUV segment (oko 700.000), koji uključuje GLA, GLC (+ Coupé), GLE (+ Coupé), GLS i G-klasu. A tu je i Smart sa 144.479 jedinica, odnosno poboljšanjem za 21%.

Ipak, bez obzira na sve 'zeleniju' auto-industriju, najviše je profitirao sportski odjel AMG, koji je usrećio blizu 100.000 kupaca te time upisao povećanje prodaje od zavidnih 40%. 






Cindrić



Vulkal gume