3.9.2017. Autor: Mato Pavličević

Test: Toyota Hilux Double Cab 2.4 D-4D Executive A/T, kraljevo novo ruho

Najslavniji pickup osme generacije, sa žilavim i razmjerno štedljivim dizelašem snage 150 KS i momenta 400 Nm, te bogatom opremom, uvjerljiv je u svim situacijama, na asfaltu i terenu

Najbolji pick-up na svijetu sada je još bolji! U novom ruhu izgledom osvaja i velike i male, a u ovakvoj crvenoj boji ni Ferrari ne bi ukrao više pogleda na semaforu. Dojam boravka u kabini je gotovo neusporediv s prošlom generacijom. Kvaliteta je podignuta na novu razinu, oprema je istovjetna luksuznim modelima Toyote, kao i zvučna izolacija. Isto tako, položaj za upravljačem, iako se sjedi visoko - ne ostavlja dojam kao da ste u kamionu, već samo nešto većem automobilu, a funkcionalnosti i ergonomija nema se što prigovoriti. 

Nema više drndanja na cesti, vožnja je udobnija i ne umara na dugim putovanjima, a u prilog tome ide i manja buka vjetra pri većim brzinama.

Ono što je bitno - u gradu ga nije problem parkirati ili se snaći, iako i dalje ima vrlo velik krug okretanja, lagan je za vožnju. Na terenu je apsolutni kralj, gdje poigravanjem sa svim opcijama prijenosa snage prema svim kotačima postajete doslovno nezaustavljivi – i pri tome možete vući i neki teret, da budemo precizniji prikolicu mase do 3,2 tone.

Mnoge zasluge za ugodnu vožnju pripadaju novom 2,4-litrenom dizelskom motoru sa 150 KS i 400 Nm momenta, koji nema nikakvih poteškoća s vučom dvotonskog terenca. Fino povuče od niskih okretaja, a ubrzanje do stotke za 12,7 s i najveća brzina od 170 KS prava je mjera za ovaj auto, koji nudi ugođaj lakog kamiona i nezaustavljivog terenca. Automatski mjenjač sa šest stupnjeva izvrsno se slaže s dizelašem koji 400 Nm otpušta već od 1600/min.

Pogon se na kotače prenosi preko automatskog mjenjača, vozi se lagano i ugodno poput svakog drugog automobila - bez ikakvih trzaja karakterističnih za auto ovakve koncepcije. Ugodno se vozi i na autocesti, dobro i uvjerljivo nabire brzinu, bez problema potegne više od 160 km/h, pritom je i zavidno upravljiv i stabilan za svoju koncepciju (nije prekrut) premda zbog mase i koncepcije (a i potrošnje) nije preporučljivo voziti brže od 140 km/h. Ako se ne pretjeruje, potrošnje je od 8 do 9 litara, što je sasvim OK.

Ako niste pogledali, na YouTubeu nađite prilog u kojem je ekipa Top Geara pokušala uništiti Hilux, bazali su ga u more, s visoke zgrade..., nije se dao uništiti. Njegove vrline potvrdio je i ovaj test. To je višenamjenski auto koji može lijepo poslužiti i za prijevoz pet osoba, a izvrstan je za teške terenske uvjete, pogotovo kad se prekidačem na središnjoj armaturi (elektromagnetskim aktuatorom/spojkom) uključi reduktor i blokada stražnjeg diferencijala usto obrt i biznis... 


POGONSKI

Motor: turbodizelski, 4 cil., DOHC, 16V, sprijeda uzdužno

Obujam: 2393 ccm

Provrt x hod: 92 x 90 mm

Kompresija: 15,6:1; Snaga: 110 kW (150 KS) pri 3400/min

Moment: 400 Nm pri 1600-2000/ min

Mjenjač: automatski, 6 st.; reduktor uključiv prekidačem

Pogon: 4WD 


KAROSERIJA 

Izvedba: pickup s dvostrukom kabinom i odvojenim teretnim prostorom, 4V, 5 sjedala

Gabariti: 5333 x 1855 x 1815 mm

Međuosni razmak: 3085 mm

Cd: 0,37

Krug okretanja: 12,8 m

Masa/nosivost: 2160/1050 kg

Prtljažnik: 155 x 164 cm

Spremnik: 80 l

EuroNCAP: 3 zvjezdice. 

 

PODVOZJE 

Ovjes: dvostruka poprečna ramena/lisnate opruge

Kočnice: samoventilirani diskovi/ bubnjevi

Ručna: mehanička

Naplaci: aluminijski

Gume: 265/60 R 18 


PERFORMANSE 

Brzina: 170 km/h

0-100 km/h: 12,8 s

Potrošnja (EU): 9,5/6,7/7,8 l/100 km

Na testu: 8,1 l/100 km

CO2: 204 g/km 


CIJENE 

Testni model: 309.900 kn (41.320 eura)

S ručnim mjenjačem: 288.700 kn (38.493 eura) - Executive A/T

Osnovni model: 165.900 kn (22.120 eura) - Country 4x2 Single Cab.





Yellow store

CHR

s

Vulkal gume