12.3.2016. Autor: Željko Marušić

U Zagrebu predstavljen Infiniti Q30, premium kompakt, ‘rođak’ Mercedes-Benza A-klase

Od 255.386 kn stoji komforan i bogato opremljen kompakt s dokazanim Renaultovim dizelašem od 109 KS

Japanski premium brend, po formuli Toyotinog Lexusa i Hondine Acure, kojeg u hrvatskoj zastupa tvrtka Grand Auto d.o.o. (zanimljivo, osnovni im je brend Ford) u petak 11. ožujka našoj je javnosti predstavio Q30. Zanimljiv model, koji cilja na kupce Mercedesa A-klase, BMW-a serije 1 i Audija A3, proizvodi se u engleskom Sunderlandu, što mu osigurava konkurentnu cijenu, jer se na EU tržištu prodaje bez carine. 

‘Pošten komad auta’, dugačak 4425, širok 1805 i visok 1495 mm napravljen je na gornjoj granici kompaktne klase. Da se radi o autu visokog komfora, potvrđuje međuosni razmak od 2700 mm (to je već srednja klasa, odnosno D-segment) koncepcijski je srodan s Mercedes-Benzom A-klase, na što ukazuje sličan izgled, korištenje iste platforme međuosnog razmaka 2700 mm i pogonske mehanike (u najzanimljivijim dizelskim verzijama).

- Od Infinitija Q30 očekujemo solidnu prodaju, što već potvrđuje zanimanje kupaca, zbog povoljnog omjera dobivenog i plaćenog, naglasio je Robert Lendić, direktor Grand Auta. Ponuda počinje već bogato opremljenim modelom 1.5d Base za 255.386 kn, kojeg pokreće provjereni Renaultov dizelaš 1.5 dCi sa 1461 ccm i 109 KS, napravljen po Mercedesovoj specifikaciji OM607.

S ručnim 6-stupanjskim mjenjačem osigurava sasvim pristojne performanse - ubrzanje do stotke za 12 s i najveću brzinu od 190 km/h, uz deklariranu prosječnu potrošnju od samo 3,6 l/100 km. Dakle, lijepo se može voziti s realnih pet litara (i manje). Zbog toga se od re verzije očekuje najviše, a 1.5d je dostupan u svim paketima opreme, i s automatskim mjenjačem sa 7 stupnjeva i dvostrukom spojkom.

Tko želi ‘ozbiljniju’ dizelsku motorizaciju može izabrati 2.2d s Mercedesovim OM651 sa 2143 ccm i 170 KS. Taj se motor kombinira isključivo s automatskim 7-stupanjskim mjenjačem, a u najskupljoj verziji i s integralnim pogonom AWD (4x4). U ponudi je i turbobenzinac 1.6, sa 1618 ccm, u verzijama sa 122 i 156 KS. Zbog visoke trošarine ta motorizacija je nezanimljiva našim kupcima.

Oprema je rangirana u paketima Base, Premium. Premium Tech i Sport, a najskuplji model 2.2d 7AT AWD Premium Tech stoji 398.784 kn. Pogledajte cjelokupnu ponudu.






Cindrić


Vulkal gume