4.12.2015. Autor: Željko Marušić

U Zagrebu predstavljen Mercedes-Benz C-klase Coupe

Najzanimljiviji C 220 d sa 170 KS ide izvrsno (7,8 s, 234 km/h), troši samo 4,1 l i stoji 41.107 eura

Nakon limuzinske i karavanske verzije (T-model) novog Mercedes-Benza C-klase stiže za mnoge najzanimljiviji Coupe model, kojeg smo upoznali na jučerašnjoj prezentaciji u Zagrebu. Da se podsjetimo, riječ je o petoj seriji donedavno najmanje Mercedesove limuzine, premda tek četvrtoj službenoj C-klasi. Prvi model u seriji (W201) bio je 190 iz 1982., drugi (W202) iz 1993. bila je službeno prva C-klasa, potom slijede modeli iz 2000. (W203), iz 2007. (W204) i posljednji W205, predstavljen početkom 2014. na salonu u Detroitu.

Novi je Coupe, drugi po redu, zadržao dužinu limuzinskog, od 4686 mm, međuosni razmak od 2840 i širinu od 1810 mm, ali je visina smanjena sa 1440 na 1405 mm, što je naglasilo sportsku siluetu i poboljšalo aerodinamičnost. U usporedbi s prethodnim Coupeom C-klase novi je 95 mm duži, 40 mm širi 1 mm niži, a međuosni je razmak smanjen za 80 mm.

Zadržane su sve bitne značajke osnovnog modela, koja u coupeovskoj formi formi dobio nove adute. Novi je Coupe  između prednje osovine i prednje pregrade razmak povećao za 60 cm, što po formuli Ferrarija naglašava atraktivni sportski 'look'. U tom smislu je i 35 mm manja visina, od čega 20 mm otpada na snižavanje linije krova, a 15 mm na približavanje podnice podlozi. U kombinaciji sa 17-colnim alu naplacima to povećava stabilnost i dinamičnost.

Poput ostalih modela s trokrakom zvijezdom C Coupe je opremljen sustavima Attention Assist, koji sprječava da vozač zaspi te Collision Prevention Assist Plus, za samostalno kočenje u slučaju opasnosti. Svi elektronički gadgeti su u sustavu Comand Online. Vozačima je na izbor dinamika vožnje, među opcijama Eco, Comfort, Sport, Sport+ i Individual.

Sportski stil može se pojačati AMG opremom. U opciji je i zračni ovjes Airmatic, koji najbolje kombinira sportske značajke i stabilnost. U ponudi standardnog modela najvažniji su dizelaši C 220 d sa 170 KS i 400 Nm te C 250 d sa 204 KS i 500 Nm, oba 4-cilindraša sa 2143 ccm. Osnovni, C220 d, postiže 234 km/h i do stotke ubrzava za 7,8 s (s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem), odnosno za 7,5 s (s automatskim 9G-Tronicom). Prosječno troši  samo 4,1 litru, a s ručnim mjenjačem (jedina verzija na našem tržištu) stoji 41.107 eura

C 250 d se isporučuje samo sa automatskim 9G-Tronicom te do stotke sprinta za 6,7 s i postiže 247 km/h, uz prosječnih 4,2 litre. Cijena je 48.648 eura. U benzinskim verzijama su 4-cilindraši s turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem, sa 1595 ccm - C180 sa 156 KS te sa 1991 ccm - C120 sa 184 KS, C250 sa 211 KS i C300 sa 245 KS. Pored ručnog 6-stupanjskog mjenjača može se izabrati automatski 7G-Tronic Plus. 

Kome to nije dovoljno, može izabrati modele Mercedes-AMG - C 63 s bi-turbo V8 motorom obujma 3982 ccm sa 476 KS, koji omogućava ubrzanje do stotke za 4,0 s i C 63 S sa 510 KS, koji do stotke katapultira za samo 3,9 sekundi. 





Cindrić



Vulkal gume