16.11.2015. Autor: Aleksandar Ristovski

Vozili smo: Nissan Navara NP 300

Testirana u bespuću španjolskog otoka Palme de Mall

Na otoku Palme de Mall isprobali smo granice izdržljivosti nove Navare. Testirali smo novi stražnji ovjes s pet prihvatnih točaka i spiralnim oprugama, što je poboljšalo udobnost u vožnji i vozna svojstva, a usto je 20 kg manje mase od ovjesa s lisnatim oprugama upotrebljavanog na prethodniku.

Kako bi vlasnici mogli utovariti još više tereta, sanduk nove izvedbe s dvostrukom kabinom 67 mm je dulji od izvedbe prethodne generacije, a ukupna utovarna duljina od 1578 mm najveća je u klasi. Duljina sanduka izvedbe s jednostrukom kabinom iznosi 1788 mm.

Svoje zadaće u segmentu pick-upa obavlja bez poteškoća zahvaljujući dizelašu 2.3 dCi, koji razvija 190 KS s dva turbo punjača, a u ponudi je i slabiji sa 160 KS. Obe izvedbe motora su čak 25 posto štedljivije od prethodnika. 

Snaga se prenosi pomoću 6-stupanjskog ručnog ili 7-stupanjskog automatskog mjenjača na prednje kotače, a pogon 4x4 moguće je uključiti tijekom vožnje. Još jedan novitet u Navari jest elektronički blokirajući diferencijal, osmišljen za sigurniju vožnju. 

Sustav upotrebljava senzore kočnica koji kontinuirano nadziru brzinu kotača. Ako se jedan kotač na osovini okreće brže od drugog, sustav automatski uključujuće kočnice kako bi usporio kotač koji se brže okreće. Krajnji je rezultat bolje prianjanje i bolji balans u zavojima .

NP300 dostupan je s četiri paketa opreme: Visia, Acenta, N-Connecta i Tekna, a sve su izvedbe opremljene sa sedam zračnih jastuka, elektroničkim blokirajućim diferencijalom te sustavima za pomoć tijekom vožnje po terenu.

Sveukupni dojam Navare upotpunjuje uvođenje jamstva u trajanju od pet godina ili 160.000 km.

Slikao: Romeo Ibrišević





Vulkal gume



Cindrić


Vulkal gume