Klasicni

50 godina: Mercedes-Benz slavne oznake /8, serije W115 i W114 (1968. -

Najuspješniji model s trokrakom zvijezdom, u verziji 200 D 'majka svih dizelaša', premda skupocjen, bio je 1974. najprodavaniji auto na zapadnonjemačkom tržištu, bez problema gazio milijun kilometara

25 godina: Renault Twingo I (1992. - 2007.), dostojan nasljednik legen

Čudo od prostora i praktičnosti, prvi monovolumen A-segmenta, okretan, dovoljno temperamentan i štedljiv, pokazao je kako i automobil malih gabarita može zadovoljiti obiteljske potrebe

35 godina Mercedes-C-klase: počeo kao ‘Baby-Benz’, oznake 190

Dobrodošao manji model postao traženi premium i ljuti konkurent Serije 3

Fiat 124 Sport Spider 1400 (1967.) vs. Fiat 124 Spider 1.4 T-Mair (201

Koncepcija u koju se kleo slavni 'Il Commendatore' zvjezdane je trenutke imala u otvorenoj verziji 'Europskog auta 1967.', a reinkarnaciju doživljava u (poboljšanoj) izvedenici Mazde MX-5

50 godina: Citroën Dyane (1967. - 1983.): Ušminkani Spaček, s petim vr

Na naše je tržište stizala iz tvornice Cimos u Kopru, stajala je poput Zastave 101 i Renaulta 4, udobna, štedljiva, nezaboravna...

PORSCHE 928 (1977. - 1995.), USPRKOS DUGOG VIJEKA, PUCANJ U PRAZNO

Nesuđeni nasljednik 'vječne' 911-ice, slavnog Elfera, osvojio je titulu ‘Europskog auta 1978. godine’, uveo V8 motor i koncepciju transaxle, ali ...

Ford P6 12M/15M (1966. - 1970.)

Osrednji uspjeh za modernijeg tržišnog konkurenta VW Bube i Opel Kadetta

Renault Dauphine (1956. - 1967.)

Bio je veliki prodajni hit u Europi, no u Americi je završio poput Yuga

60 godina: Tatra 603 (1956. - 1975.)

Zaboravite Roswell, pravi automobilski NLO-i dolazili su iz istočne Češke

30 godina: Aleko (1986. - 2003.)

Uz Ladu Samaru najznačajniji pokušaj modernizacije sovjetske autoindustrije

110 godina: Lagonda (1906. - danas.)

Britanska aristokracija: mnogo više od sestrinske tvrtke Aston Martina

50 godina - Volvo 140 (1966. - 1974.)

Dugovječni favorit odvjetnika i liječnika pojam je za sigurnost u vožnji

Alfa Romeo Spider (1966. - 1993.)

Neuništivi klasik proizvodio se čak 27 godina uz samo tri veća redizajna

Vremeplov: Fiat 1300 (1961. - 1966.)

Tristač je 60-ih bio ' zakon'

Prva generacija Ford Escorta (1967. - 1974.)

Na cesti skroman, ali i vrlo popularan, u utrkama i na relijima sjajan

Kultni automobili: Alfa Romeo Giulia (1962. - 1978.)

Bila je to ultimativna jurilica, za klasu oštrija od BMW-a

FSO Polonez, poljski kontroverzni klasik (1978.-2002.)

Moderan izvana, jad ispod lima, ali prvoklasan po pitanju sigurnosti

60 godina Volkswagen Karmann Ghije

Buba koja se iznenađujuće uspješno pretvarala da je sportski automobil

LANCIA DELTA INTEGRALE (1987. - 1995.)

Najuspješniji reli automobil ikada nastao je gotovo slučajno, silom prilika

40 GODINA: CITROËN CX - USPJEŠAN NASLJEDNIK LEGENDARNE 'ŽABE'

'Europski auto 1975. godine' bio je najaerodinamičniji svoga doba i najbrži dizelaš!