Savjeti

REDOVITA KONTROLA ULJA

Mnogi zanemaruju redovito kontroliranje razine motornog ulja, zbog čega se motor može oštetiti i uništiti.

ISPUŠNI SUSTAV OSIGURAVA RAD MOTORA, SMANJUJE BUKU I PROČIŠĆAVA ISPUŠN

Ispušni sustav s katalizatorom omogućava da vruće ispušne plinove očisti od svih nečistoća, posebno od toksičnih CO, HC, NOx te da ih nakon toga kao ekološki prihvatljive odvede izvan motora.

TREBA LI ČISTITI TURBOPUNJAČ?

Zanima me je li potrebno čistiti turbinu nakon prijeđenih 130.000 km i može li se ona uopće čistiti?

ŠTO JE OKTANSKI BROJ?

Broj koji stoji nakon oznake Eurosuper je oktanski broj, a on određuje otpornost određenog benzina na detonantno izgaranje, odnosno samozapaljenje.

KOJI SU MOTORI ELASTICNIJI, BENZINSKI ILI DIZELSKI

Molim Vas da objasnite pojam elastičnosti motora i koji su motori elastičniji, benzinski ili dizelski?

ŠTO JE MOMENT, A ŠTO SNAGA?

Što je to okretni moment, zašto je kod dizelaša veći nego kod benzinskih motora i zašto povećanjem broja okretaja preko neke granice moment počinje opadati?

IZMJENA ULJA ELIKSIR ZA SERVO

Hidraulički servo uređaj volana znatno smanjuje otpor upravljanja, posebice pri malim brzinama, a u osnovi je to hidrostatski motor.

FIAT MAREA RADI NEPRAVILNO

Imam Fiat Mareu 1.6 16V iz 1998. godine - benzinac. Problem se javlja prilikom oduzimanja gasa, naime auto počinje cukati/trokirati, slično kao kad se po hladnom vremenu naglo upali i pokrene.

REDOVITI PREGLEDI VIŠESTRUKO SU KORISNI

Redovita kontrola parametara benzinskih motora dijagnostičkim uređajima i mototesterima Boscha višestruko je korisna