Savjeti

OPREZ: Dehidrirani vozač opasniji je od pijanog

Ne krećite ne put bez zalihe vode, žeđ je gora od droge i alkohola

Dobro je znati: glasna glazba troši 0,1 do 0,2 litara goriva

Umjereno slušanje je ugodnije, sigurnije i štedljivije

Dobro je znati: Što je De Dion?

Prethodnik Multilinka, kojeg su nekad koristile Alfe, a danas Smart

Dobro je znati: Što je G-punjač?

Učinkovita, ali nepouzdana koncepcija prednabijanja motora, prije turbopunjača

Dobro je znati: Vrline i mane pogona 4x4

Poboljšava prianjanje i stabilnost, ali povećava masu i cijenu

Rješenje dvojbe: Bolje gume svakako sprijeda!

Skraćuje se zaustavni put, olakšava ulazak u zavoj, smanjuje rizik aquaplaninga...

Dobro je znati: ulje u mjenjaču svakako izmijenite

Premda nije obvezna, produljit će vijek mjenjača

Kako jednostavno prepoznati stanje automobila

Izlizane obloge volana, papučica i mjenjača često otkrivaju više od vitalnih sklopova

Dobro je znati: Pregled 'manšeta' može spasiti zglobove

Ako puknute manšete odmah ne izmijenite, platit ćete masno

Prije prvih vrućina vrlo je korisno temeljito oprati podnicu

Sol zaostala u utorima na visokim temperaturama razara lim dvostruko brže nego zimi

Dobro je znati: Skidanje i stavljanje nije 'zdravo' za gumu

Dodatni naplaci čuvaju gume, a štedi se i na troškovima izmjene

Dobro je znati: Zimske gume

Zimske gume držite do 20. travnja

Dobro hlađenje jamči dug 'život' motora

Na 200.000 km izmijenite hladnjak, termostat, pumpu vode i crijeva

Kako produljiti vijek motoru?

Ne forsirajte ga dok je hladan, češće mijenjajte ulje, podešavajte ventile...

Dobro je znati: 'Ležeći policajac'

Ne kočiti na rupi ili 'ležećem policajcu'

Izmijenite tekućinu za kočnice...

... nakon tri godine ili 50.000 km, obvezno!

Otkrijte servisnu prevaru

Je li serviser izmijenio filtre?  

Kako ukloniti led sa stakla

‘Odlijepite’ brisače i pažljivo stružite staklo, pazeći da ne oštetite rubove

Dobro je znati: Niski okretaji

Preniski okretaji 'ubijaju' motor