Test

TEST: CHEVROLET CRUZE 5DR 1.8 LT+

Gorostas među kompaktima nije ni startan niti štedljiv, ali je sa 141 KS povoljan

VOZILI SMO: NOVI RENAULT TWINGO DOŠAO NA NAŠE TRŽIŠTE

Automobil koji je totalno drugačiji od drugih! Start cijenom od 8.870 eura na više

RABLJENI: RENAULT MEGANE GRANDTOUR 1.5 DCI AUTHENTIQUE (2006. - 151

Megane je, uz Astru i Golf, najprodavaniji model kompaktne klase, što znači da su kupci uglavnom zadovoljni. 

TEST: KIA RIO 1.25 CVVT URBAN

Najbolji auto niže klase, koji oduševljava svime osim cijenom

RABLJENI: OPEL CORSA 1.4 16V ELEGANCE (2000. - 85.000 km)

Corsa je automobil dobrog pedigrea. Prva generacija Opelovog aduta niže klase predstavljena je 1982., druga 1993., a treća 2000. (takav je testni model). 

TEST: MAZDA 3 SPORT 2.0I I-STOP GTA

Kvalitetan i dobro opremljen kompakt i bez sportskog špirita pruža užitak kroz zavoje

TEST: LANCIA YPSILON 1.2 GOLD

Luksuzan mali auto, visoke cijene i premalo prestižnih detalja za šminkerski model koji prvi put nudi petora vrata

RABLJENI: KIA SORENTO EX 2.5 CRDi (2005., 125.000 km)

Mnogi su ga proglašavali SUV-om, prvenstveno zbog elegantnog izgleda, no radi se o klasičnom terencu (za razliku od novog modela), kojim su Korejci, najprije na američkom, a potom i na europskom tržištu, pokazali kako su spremni za ‘prvu ligu’.

TEST: HYUNDAI ELANTRA 1.6 CVVT ILIKE

Korejci opet iznenadili: ozbiljnom i pristupačnom limuzinom, dobrih performansi i povoljne potrošnje, skidaju Octaviju s trona

U RIMU PREDSTAVLJENA FIAT PANDA TREĆE GENERACIJE

Simpatična, prostrana i solidna, nažalost ne i jeftina

RABLJENI: TOYOTA LAND CRUISER 3.0 D-4D (2004. - 111.947 KM)

Toyota Land Cruiser jedan je od najcjenjenijih, ako ne i najcjenjeniji teški terenac. Mogu mu se suprotstaviti jedino Mitsubishi Pajero i Mercedes-Benz G-klase (ne GL), možda Nissan Patrol. Kultni off-roader, predstavljen u prvoj generaciji 1951., proizvodi se u kratkoj i dugoj izvedbi. Land Cruiser je klasičan terenac teške kategorije, što treba shvatiti doslovno.

TEST: NISSAN JUKE 1.6 NAITO

Uz atraktivnu opremu i 117 KS je dovoljno za uživanje

VOZILI SMO: VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 TDI 4MOTION TREND & FUN

Premda skuplji, nakon faceliftinga ne boji se korejske i japanske konkurencije

VOZILI SMO: OPEL ASTRA GTC U PALMA DE MALLORCI PREŽIVJELA VATRENO KRŠT

Privlačnija i dinamičnija, znatno je više od puke trovratne izvedenice kompakta iz Rüsselsheima

VOZILI SMO: CITROËN DS5 U NICI I MONTE CARLU

Luksuz na drugi način, koji bi konačno mogao uspjeti u društvu Audija i BMW-a

VOZILI SMO: BMW ACTIVE E NA PREZENTACIJI U MÜNCHENU

Starta oštro i vuče uvjerljivo, ima doseg 160 km i prvi je ozbiljan auto na struju

TEST: FORD C-MAX 1.6 TDCI TREND

Prostrani monovolumen s pogođenim i štedljivim dizelašem od 116 KS ide poput temperamentnog kompakta

RABLJENI: FORD MONDEO 2.0 TREND LPG (2008. - 40.000 KM)

Fordovi, pa tako i Mondeo, ni izdaleka nisu popularni na našim cestama, kao što su bili 60-ih, 70-ih, a djelomice i 80-ih.

TEST: CHEVROLET AVEO 1.4 LTZ

Solidan, komforan, dobro opremljen i povoljan, ali za 100 KS vuče lošije od očekivanja i nije štedljiv