Test

Vozili smo: Kia Optima 1.7 CRDi

Korejski upad u carstvo Passata, s jednim, ali vrijednim dizelašem od 141 KS

Test: Opel Astra 1.0 Turbo Enjoy, izgleda poput izvedenice stare, a sa

S izvrsnim 3-cilindrašem od 105 KS ide bolje od očekivanja, a troši pet litara

U Firenci smo vozili Renault Talisman, francuski odgovor na Škodu Supe

Komfor i potrošnja nisu jedine vrline, bi-turbodizelaš 1.6 sa 160 KS postiže 215 km/h i ubrzava za 9,1 s

Vozili smo: Nissan Navara NP 300

Testirana u bespuću španjolskog otoka Palme de Mall

Test: Mercedes-Benz GLE 350d 4MATIC, redizajnom usklađen s ostatkom ob

Novi izgled i unaprijeđena tehnika vratili su ga u boj s mlađom konkurencijom

Test: Honda Jazz 1.3 i-VTEC Elegance, virtuoz u četiri metra

S visokoturažnim benzincem od 102 KS i izvrsnom koncepcijom najskuplji. Opravdano?

Test: Opel Karl 1.0 Enjoy, novi šerif u gradu

Čvrst i prostran, s poletnim i štedljivim 3-cilindrašem od 75 KS praši i autocestom

Test: Mazda MX-5 G130 Revolution

Kultni japanski roadster u četvrtoj generaciji postao lakši, oštriji i uzbudljiviji

Test: Peugeot 308 GT THP 205 S&S

Injekcija snage 'naoštrila' performanse, uz start do stotke za 7,5 s

Test: Toyota Avensis 2.0 D-4D Style

Bavarskih 143 KS za štednju, ne jurnjavu

Rabljeni: Chevrolet Lacetti 1.4 (2007., 105.920 km)

Povoljna i solidna ‘korejska Astra’, kojoj potrošnja nije vrlina

Test: Citroën Berlingo Multispace Feel BlueHDi 100 S&S

Najprodavaniji obiteljski dostavnjak s dizelskih 99 KS dovoljno poletan i štedljiv

Test: Audi Q7 3.0 TDI quattro Tiptronic, luksuzni SUV 'za odlikaše'

Teškaš druge generacije iz Ingolstadta rastura raskošem i filigranskim dizelašem od 272 KS

Test: Volkswagen Golf GTE: (pre)skupa alternativa dizelašima

Hibridna tehnologija osigurava sportsku dinamiku, ali štedi samo umjerenom vožnjom

Test: Peugeot 208 1.6 BlueHDi Allure

Koktel poletnosti i štedljivosti u osvježenom francuskom junaku niže klase

Test: Toyota Auris 1.2 Turbo Sport

Priklanjanje trendu poboljšalo performanse, ne i štedljivost

Prvi kilometri: Honda Jazz 1.3 i-VTEC Elegance

Sa 102 KS nije elastičan, ali dobro potegne (11,2 s, 190 km/h) i troši 5 do 6 l

Vozili smo: BMW 228i Cabrio

Za potpun užitak nedostaje jedino zvuk 6-cilindraša

Test: Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Design Style

Prvi 3-cilindraš iz Ingolstadta dobro se snašao u malenom šminkeru, 'ubojici Minija'

Test: Dacia Logan MCV 1.5 dCi Life Plus

Funkcionalan, dovoljno poletan i štedljiv karavan koji se kupuje razumom, ne emocijama