Test

Test: Renault Megane R.S. 2.0 T 265 Cup

Punih 10 godina drži titulu najbržeg sportaša na svijetu s prednjim pogonom

Test: Volkswagen Passat 2.0 TDI BMT DSG 4M Highline

'Top-gun' dizelašem sa 240 KS i čak 500 Nm iskoračio u premium klasu

Vozili smo: Hyundai i20 1.2 Comfort Panorama

Plašit će ga se i najbolji, premda je benzinac sa 84 KS 'stara škola'

Test: Škoda Fabia 1.0 Ambition

Prostranija, okretnija i neusporedivo elegantnija od prve, dobro ide i sa 75 KS 

Test: Mitsubishi i-MiEV

Iznenađujuće prostran i temperamentan, ali preskup mališan na struju

Test: Nissan X-Trail 1.6 dCi Tekna All Mode 4x4-i

Rastegnuti luksuzniji Qashqai s dobrih se 130 KS izvrsno snalazi i na terenu

Rabljeni: Opel Corsa C (2000. - 2006.)

Čvrsta i popularna, ali mušičava

Test: Volkswagen Polo 1.4 TDI BMT Highline

Bogato opremljen umanjeni Golf dizel s 'ispeglanim' 3-cilindrašem od 90 KS

Test: Jeep Renegade 2.0 Mjet 4x4 Limited

Duh američke legende i Fiatova izvedba s dizelom od 140 KS dobra kombinacija

Test: Citroën C4 Cactus 1.2 VTi Feel

Unaprijeđenim konceptom Captura i 2008 dobro ide i s trocilindrašem od  82 KS

TEST: PEUGEOT 5008 1.6 HDI ACTIVE

Redizajn pojačao vrline kompaktnog sedmerosjeda s dobrim dizelašem od 115 KS

NOVI HYUNDAI i20 IMAO 'VATRENO KRŠTENJE' U MALAGI

Sve za peticu, osim potrošnje, osnovni 1.2 sa 75 KS troši 5,5 litara

TEST: TOYOTA AURIS 1.8 VVT-i HSD STYLE

Hibrid s pogonom Priusa: štedljiviji od dizelaša, jeftiniji od ‘originala‘

VOLKSWAGEN POLO 1.4 TDI TRENDLINE (2007., 144.231 KM)

Čvrst i pouzdan, ne i bezgrešan, s manje kvarova nakon redizajna

SMART TREĆE GENERACIJE PREDSTAVLJEN U ORYX CENTRU ZA SIGURNU VOŽNJU

ForTwo sa 71 KS od 88.000, ForFour od 90.000 kn, premium mališani najavljuju dobar tržišni start

TEST: CITROËN C4 e-THP 130 MEDVEŠČAK

Uvjerljiv 3-cilindraš sa 130 KS nameće se kao izvrsna alternativa dizelašima

MAZDA 2, NOVI HIT NIŽE KLASE, STIŽE U VELJAČI 2015.

Benzinac sa 75 KS i dobrom opremom, ali bez klime za 85.480, s klimom 92.690 kn

PRVI KILOMETRI: OPEL CORSA 1.0 TURBO

Osvježena izvedbom i 3-cilindrašem sa 115 KS bez 'downsizinga' ipak u sjeni Fieste

VOZILI SMO: ROLLS-ROYCE WRAITH

Kraljevski luksuz od 470.000 eura za jurnjavu zavojima sa 632 KS i 800 Nm

VOZILI SMO NISSAN X-TRAIL 3. GENERACIJE

Aduti Qashqaija pojačani za klasu, za uspjeh dovoljan samo 1.6 dCi sa 130 KS