Test

RABLJENI : BMW 318d ( 2008., 129.454 km ) - JEDINI PROBLEM LANAC

Prvoklasna tehnologija i smireni dizelaš od 143 KS jamče dugovječnost

TEST:RENAULT CLIO R.S. MONACO GP

Sa 200 turbobenzinskih konja stotku hvata za 6,7 s i već je pravi sportaš

TEST : HYUNDAI i10 1.2 GO BRASIL

Novi hit među mališanima sa 87 KS oduševio izvedbom, ne i cijenom

TEST:MERCEDES-BENZ GLA 220 CDI 4MATIC

Povišena A-klasa naoštrila zube za Q3 i X1, s dizelašem od 170 KS ide gotovo sportski, a troši šest litara

TEST: NISSAN QASHQAI 1.2 DIG-T ACENTA

'Mali' turbobenzinac sa 115 KS uvjerljivo vuče najpopularniji kompaktni SUV, a troši 6 do 7 litara

VOZILI SMO: VOLKSWAGEN GOLF SPORTSVAN 1.4 TSI HIGHLINE

Dinamičan poput kompakta, a benzinskih 150 KS daje mu sportski duh, uz sprint za 8,8 s i potrošnju 6 do 7 litara

TEST: VOLKSWAGEN POLO 1.2 TSI FRESH

Umjereni redizajn je naglasio uvjerljivu izvedbu, a turbobenzinac sa 90 KS bez premca je najbolji u svojoj klasi

VOZILI SMO: PEUGEOT 308 SW 1.6 E-HDI 115 ALLURE

Elegantan i bogato opremljen kompaktni karavan, s prtljažnikom od 610 do 1660 litara i dobrim dizelašem sa 115 KS

VIDEO: GOLF CABRIO NIJE SE PROSLAVIO NA TESTU PREVRTANJA

Kod tri od četiri testirana modela putnici bi udarili glavom o asfalt

BENTLEYJEV SUV NA TESTIRANJU

U salone stiže 2016., a početna cijena će mu biti 170.000 eura

TEST: MITSUBISHI OUTLANDER 2.2 DI-D INTENSE

Izgleda neobično, galopira i leži izvrsno, dizelaš sa 150 KS i prednji pogon - prava mjera

RABLJENI:SUZUKI SWIFT 1.2 GS

Nije bestseller, al' je mali odlikaš, premda sa 94 KS, zbog dugog prijenosa i štedljivosti, vuče lošije od očekivanja

TEST: MERCEDES-BENZ C 220 BLUE TEC AVANTGARDE

Ovako se juri, a istodobno štedi: nova je C-klasa za pet, upitni su jedino paprena cijena i previše trendovski dizajn

RABLJENI:FIAT PUNTO II (1999. - 2003; 2010.)

Bolji od dogmi koje ga prate: motor najbolji je sklop, osjetljivi su elektronika i spojka

U SAINT TROPEZU SMO VOZILI VOLKSWAGEN GOLF SPORTSVAN

Nudi za trećinu više prostora, što se posebno osjeća straga, a vozi se dinamično poput običnog Golfa

C-KLASA NA TESTU AUTONOMNOG KOČENJA

Maksimalan broj zvjezdica, sigurno zaustavljanje do 50 km/h, pri većim brzinama lošiji rezultati

TEST: SEAT LEON ST 1.6 TDI STYLE

Dinamičniji i kraći rođak Škode Octavije s najpogođenijim motorom - dizelašem od 105 KS – dobro grabi i malo troši

TEST: ŠKODA YETI AMBITION 1.6 TDI GREENLINE

Češki SUV na temeljima Golfa V potpuno je sazrio, s izvrsnim dizelašem od 105 KS dobro ide i malo troši

VOZILI SMO: TESLA MODEL S P85

Prva premium limuzina na električni pogon sa 310 kW do stotke sprinta za 4,7 s i s jednim punjenjem prelazi do 381 km

TEST: AUDI A3 SEDAN 2.0 TDI AMBITION COMFORT

Za broj manji, a u svemu bitnom nimalo lošiji od A4, s dizelašem od 150 KS pokazuje sportski temperament