Test

U SAINT TROPEZU SMO VOZILI VOLKSWAGEN GOLF SPORTSVAN

Nudi za trećinu više prostora, što se posebno osjeća straga, a vozi se dinamično poput običnog Golfa

C-KLASA NA TESTU AUTONOMNOG KOČENJA

Maksimalan broj zvjezdica, sigurno zaustavljanje do 50 km/h, pri većim brzinama lošiji rezultati

TEST: SEAT LEON ST 1.6 TDI STYLE

Dinamičniji i kraći rođak Škode Octavije s najpogođenijim motorom - dizelašem od 105 KS – dobro grabi i malo troši

TEST: ŠKODA YETI AMBITION 1.6 TDI GREENLINE

Češki SUV na temeljima Golfa V potpuno je sazrio, s izvrsnim dizelašem od 105 KS dobro ide i malo troši

VOZILI SMO: TESLA MODEL S P85

Prva premium limuzina na električni pogon sa 310 kW do stotke sprinta za 4,7 s i s jednim punjenjem prelazi do 381 km

TEST: AUDI A3 SEDAN 2.0 TDI AMBITION COMFORT

Za broj manji, a u svemu bitnom nimalo lošiji od A4, s dizelašem od 150 KS pokazuje sportski temperament

HAK: TEST LJETNIH GUMA 2014. U DIMENZIJAMA 175/65 R14 i 195/65 R15

Continental i Goodyear na vrhu, prate ih Pirelli i Dunlop, najviše napredovao Hankook

TEST: DACIA LOGAN MCV 1.5 DCI LAUREATE, NAJJEFTINIJI OZBILJAN DIZELSKI

Izgleda OK, komforan je i s golemim prtljažnikom, štedljivi dizelaš sa 75 KS vuče bolje od očekivanja, a cijena je super

TEST: HYUNDAI ix35 1.7 CRDi iLIKE, NAKON REDIZAJNA ZANIMLJIV IZBOR ZA

Osvježen i bolje opremljen, s dizelašem od 116 KS solidno vuče i prihvatljivo troši, ali smeta škriputava unutrašnjost

RABLJENI: VOLVO S60 D5 KINETIC A/T (2004. - 163.985 km)

Švedski čelik potvrđuje vrijednost i nakon 10 godina, s izdržljivim ne i štedljivim 5-cilindarskim dizelašem od 163 KS

TEST: CITROËN C4 PICASSO E-HDI 115 INTENSIVE, POŽELJAN ZA OBITELJ I PO

Prostran i ugodan, a dizelaš sa 115 KS pruža dobre performanse uz povoljnu potrošnju. Jedina mana: 'hrapav' mjenjač

TEST: SEAT LEON SC 2.0 TDI FR - ELEGANTNIJA, SPORTSKIJA I JEFTINIJA IZ

Lijepo izgleda, tako se i vozi, a dizelaš sa 150 KS i 320 Nm osigurava dobar temperament uz povoljnu potrošnju

TEST: VOLKSWAGEN GOLF GTD - SPORTSKI UŽITAK MOGUĆ JE I NA NAFTU

Nabildana dizelska verzija kultnog kompakta sa 184 KS uvjerljivija od nominalno snažnijeg GTI-ja sa 220 KS

VOZILI SMO: RENAULT MEGANE GRANDTOUR 1.6 DCI GT LINE

S novim licem najbolja verzija francuskog karavana dobila jače adute

TEST: KIA PRO_CEE'D GT

Najsnažniji Cee'd nabildan turbobenzincem sa 204 KS sprinta za 7,7 s i juri 230 km/h te prijeti europskim sportašima

TEST: RENAULT CLIO GRANDTOUR ENERGY TCE 90 DYNAMIQUE

Turbobenzinski 3-cilindraš sa 90 KS vuče solidno i troši malo, dojam narušava buka, a oprema povisuje cijenu na 14.000 eura

RABLJENI: MAZDA 6 CD 120 TE (2007., 136.306 km)

Solidnost i ugled japanske izvedbe kvare problemi s dizelašem, uglavnom kod loše održavanih primjeraka

TEST: SUZUKI SX4 1.6 D EASS ELEGANCE+ 4WD

Veći i dinamičniji, Fiatov dizelaš od 120 KS dobro mu paše, ali nabijen opremom stoji 25.480 eura

VOZILI SMO PEUGEOT RCZ R, NAJSNAŽNIJEG LAVA U POVIJESTI

Sportaša s 270 KS isprobali smo u brdima iznad Azurne obale

TEST: ŠKODA RAPID SPACEBACK 1.6 TDI AMBITION

Skladniji i 18 cm kraći od limuzine, s dizelašem od 90 KS ugodno iznenadio