Test novog

Test: Hyundai i30 T-GDI Premium Plus, treba ga ozbiljno uzeti u obzir!

Premda nema više špirita od Golfovog pandana sa 110 KS, korejski 3-cilindarski turbobenzinac s, direktnim ubrizgavanjem 998 ccm i 120 KS, skockan je i vozi, zbilja, školski za pet

Test: Suzuki Ignis 1.2 4WD GLX, mališan na kvadrat

SUV 'u tetrapaku', po formuli Pande 4x4, spretan, zabavan i nevjerojatno prostran u 3,7 m, s poletnim benzincem od 90 KS troši korektno i nije skup

Test: Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo Innovation, alternativa za P

Druga generacija velike limuzine iz Rüsselsheima olakšana i osnažena postala je poletnija i štedljivija, s novom turbobenzincu sa 165 KS, uglađenom i dovoljno žestokom, dajemo peticu

Test: Honda Civic 1.5 VTEC Turbo CVT Sport, ne šalimo se, zbilja je na

Koktel vrlina u sportskom kompaktu dugom 4,5 m, koji 'jede zavoje' te turbobenzincem sa 182 KS i CVT-om stotku hvata za 8,2 s. Da, vrijedi 200.350 kn

Test: Opel Mokka X 1.6 CDTI Innovation, višebojac 4x4 talentiran za sv

Opelov kompaktni SUV pojačao vrline, pa u opremom napucanom dizelašu sa 136 KS pruža užitak na cesti, a ne plaši se kaljuže

Test: Kia Niro 1.6 GDI EX Champion Hybrid, korejski terminator CH-R-a

Prilično poletan, stotku hvata za 11,5 s, a troši manje od pet litara, pa pokazuje da se može štedjeti i bez dizela. Ali, nije jeftin...

Test: Peugeot 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6, cilja visoko

Europski i hrvatski auto 2017. godine u 'top' izvedbi atraktivan je i dinamičan kompaktni crossover koji osvaja svime osim cijenom...

Test: Mazda3 Sport CD105 Challenge, mali dizelaš karika je koja će zao

Korektnim performansama (11,0 s, 186 km/h), potrošnjom nižom od pet litara i školski uglađenim, ravnomjernim radom opravdava cijenu od 163.620 kn

U Monte Carlu smo vozili Suzuki Swift četvrte generacije, novi hit niž

Izgleda kao redizajnirani prethodnik, a potpuno je nov, 120 kg manje mase, 5% štedljiviji, a najzanimljiviji je 'meki' hibrid SHVS s turbobenzincem 1.0 od 110 KS

Test: Mercedes-Benz C 180 d Edition 1, prva stepenica limuzinskog luks

S izvrsnim Renault-Nissanovim dizelašem od samo 116 KS praši dobro, itekako, bez problema hvata 'dvije glave', a troši pet do šest litara

Vozili smo: Volkswagen Golf 1.6 TDI Trendline HR

Decentno poboljšan, ukrašen LED svjetlima i gadgetima, 'pogođeni' dizelaš pojačan sa 105 na 115 KS

Test: Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 S&S Allure, ružno pače postalo labu

Izvrsna transformacija nezgrapnog monovolumena u atraktivnog terenca, sa šminkerskom opremom i pogođenim dizelašem od 120 KS

Test: Mitsubishi Attrage 1.2 Intense CVT, junak ne Casanova u klasi ko

Limuzina nastala rastezanjem Space Stara sa 371 na 424,5 cm, uz povećanje međuosnih 245 na 255 cm i gepeka sa 235 na 450 l, zabavna je s CVT-om i 3-cilindarskih 80 KS

Test: DS 3 Sport Chic BlueHDi 120 S&S, šminker s jačim adutima

Uspješan redizajn s LED-icama, raskošna oprema i poletan, a štedljiv dizelaš sa 120 KS čine ga i dalje jednim od najpoželjnijih malih premiuma

Test: Kia Optima 1.7 CRDi Business DCT Eco, korejski protuotrov za Ško

Solidna, ušminkana i raskošno komforna limuzina dugačka 486 cm, s dizelašem od 141 KS i automatskim mjenjačem, potegne pristojno i vozi gospodski

Test: Fiat Tipo HB 1.3 JTD Pop Star, 164 mm kraći, spretniji i upotreb

Solidan je i dobro opremljen, dizelaš snage 95 KS, kao u limuzini, sasvim je OK, a osnovna cijena od 120.515 kn je povoljna, ali ne i 'wow'

Test: Toyota C-HR 1.8 VVT-i Hybrid C-ULT, prvi kompaktni hibridni više

Manje od pet litara troši izvrstan benzinsko-električni prednji pogon snage 122 KS, pa avangardnom kompaktnom crossoveru dizelaš zbilja nije potreban

Test: Citroën C3 PureTech 82 Feel, novi adut nižeklase

Takav je odmah trebao biti C4 Cactus, zabavan i poletan s 3-cilindarskim benzincem od 82 KS

Test: Seat Ateca 1.6 TDI Style, španjolski kompaktni SUV s dobrim geni

Manje ugledan i opremljen, 34 KS slabiji i 66.775 kn jeftiniji od tehnološkog rođaka, baznog dizelskog Audija Q3

Test: Audi Q2 1.6 TDI Sport +, 20 cm kraći, a skladniji i spretniji od

Prvoklasnom izvedbom, 'pogođenim' dizelašem od 116 KS i korektnom cijenom kompaktni crossover postaje glavni adut proizvođača iz Ingolstadta