Test novog

Test: Volkswagen e-up!

Nije igračka, nego ozbiljan auto na struju, koji prelazi 160 km i stotku hvata za 12,4 s

Test: Mercedes-Benz S 350 BlueTEC

Kralj asfalta u 512 cm nabio sportske performanse, statusni luksuz i štedljivost

Test: Honda Civic 1.8 i-VTEC Lifestyle NAVI

Nije štedljiv i papreno je skup, ali sa 142 KS i atraktivnom opremom pruža najveći užitak u klasi

Test: Volvo XC90 D5 Inscripotion

Švedski 'kraljevski' SUV sa 4-cilindarskim dizelašem od 225 KS cilja visoko

Test: Nissan Juke Nismo RS

S turbobenzinskih 218 KS mali šminkerski crossover postaje raketa

Test: DS3 Black BlueHDI 100 S&S

Frizura za francuskog šminkera s dovoljno poletnih i vrlo štedljivih dizelskih 99 KS

Test: Peugeot 508 2.0 Blue HDi GT Line

Jedna od najboljih limuzina srednje klase, šteta što nije popularnija

Test: Mazda CX-3 G20 Revolution 2WD

Protuotrov za 500X i Mokku, s dinamičnim i štedljivim benzincem od 120 KS

Test: Audi Q3 2.0 TDI Sport

Za šminku i dinamičnost dovoljni su štedljivi dizelaš sa 150 KS i prednji pogon

Test: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo

Šminkerski mališan s poletnim i štedljivim 3-cilindrašem od 115 KS i paprenom cijenom

Test: Mazda 2 G115 Revolution Top

Oduševila svime, osim paprenom cijenom

Test: Fiat 500X 1.6 MJet2 Pop Star

Simpatičan i spretan crossover s dizelašem od 120 KS za 10,9 s do stotke, a troši 5,5 l

Test: Renault Twingo Dynamique SCe 70

Zanimljiv i okretan, kvalitetno napravljen, ali ne i brz

Test: Opel Corsa 1.0 Turbo Enjoy

U dorađenoj izvedbi prethodnika zlata vrijedi 3-cilindarski benzinac sa 90 KS

Test: DS 5 Sport Chic BlueHDi 180 BVA6

Konačno respektabilan 'francuz' u premium segmentu, sa žilavim dizelašem od 180 KS

Test: BMW 218d Active Tourer

Kompaktni monovolumen s dizelskih 150 KS zadržao bavarski duh

Test: Smart ForTwo Coupe 1.0 Passion

Simpatičan, neobično prostran i opremljen, dobro ide, ali puno troši

Test: Toyota Yaris 1.5 VVT-i HSD Sol+

Ima sve što i Prius, ali u nižoj klasi, ugodan je , dobro vuče, a troši 4,5 l

Test: Volkswagen Golf R

Sa 300 KS i prvoklasnom automatikom do stotke katapultira za 4,9 s

Test: Renault Megane R.S. 2.0 T 265 Cup

Punih 10 godina drži titulu najbržeg sportaša na svijetu s prednjim pogonom