Vremeplov

50 godina: Mercedes-Benz slavne oznake /8, serije W115 i W114 (1968. -

Najuspješniji model s trokrakom zvijezdom, u verziji 200 D 'majka svih dizelaša', premda skupocjen, 1974. najprodavaniji auto na zapadnonjemačkom tržištu, bez problema gazio je milijun kilometara

65 godina: Opelovi karavani, toliko uspješni da su dali naziv klasi

Legendarna serija Caravan startala je 1953. Olympia Rekordom, nastavila 1957. Rekordom P1 i zaključena Omegom iz 1986., jer je prvom Insignijom 2008. preimenovana u Sports Tourer

25 godina: McLaren F1 (1992. - 1998.)

Neprikosnoveni car superautomobila, svojevrsni moderni Ferrari 250 GTO

50 godina: Cosworth DFV (1967. - danas)

Bez imalo sumnje ovo je bio i ostao najuspješniji trkaći motor svih vremena

50 godina: Mazda 110S (1997. - 1972.)

Prava senzacija s Dalekog istoka: spektakularni prvi wankel iz Hiroshime

50 godina: Aston Martin DBS (1967. - 1972.)

Kultnog oblika, danas je najjeftiniji klasični model ove britanske marke

120 godina: Oldsmobile (1897. - 2004.)

Proizveli prvi velikoserijski automobil i smislili tekuću vrpcu prije Forda

40 godina: Porsche 928 (1977. - 1995.), propao jer je bio nepotrebno s

Zamišljen kao zamjena za prerano otpisanu 911-icu nije ostvario cilj ni nadživio je, premda je osvojio titulu 'Europskog auta 1978. godine', ali njegove gene nije teško prepoznati u današnjoj uspješnici, Panameri

20 godina: Citroën Xsara (1997. - 2006.)

Plaćali Claudiji Schiffer da je reklamira, a proslavio ju Sébastien Loeb!

50 godina: Mercury Cougar (1967. - 1970.)

I 'Mister Morgen', Ivo Robić je vozio ovakav kultni 'luksuzniji Mustang'

20 godina: Mercedes-Benz A-klase W168 (1997. - 2004.)

Čudo prostranosti slabo izbjegavalo losove, no kasnije je ipak postalo hit

60 godina: NSU Prinz (1957. - 1962.)

Princ, ali ne onaj kakvog ovdje pamtimo, stavio je NSU na auto-mapu Europe

40 godina: Alfa Romeo Giulietta (1977. - 1985.)

Klinasta limuzina u koju ni vatreni Alfisti nisu baš osobito zaljubljeni

40 godina: Peugeot 305 (1977. - 1990.)

Tržišnom strategijom smještaja između klasa pronašao je put do uspjeha

90 godina: Mille Miglia

Najlegendarnija cestovna jurnjava po Italiji, kobna po vozače i publiku

60 godina: Opel Olympia Rekord P1 (1957. - 1962.)

Amerikanizirani simbol optimizma i brzog oporavka Njemačke nakon rata

50 godina: Honda N360 (1967. - 1972.)

Minijem na samurajski način počeo je ozbiljan globalni proboj i na 4 kotača

20 godina: Renault Kangoo (1997. - 2007.)

Mali dostavnjaci zbog njega su postali chic , a ne više samo radna vozila

80 godina: BMW 327 (1937. - 1955.)

Superiorni sportski automobil instalirao je Bavarce na današnju poziciju

50 godina: Pontiac Firebird (1967. - 1969.)

Napola željeni brat blizanac Chevrolet Camara danas je američka legenda