Vremeplov

Legenda u sjeni većeg brata Golfa

Volkswagen Polo prve generacije i sve njegove izvedenice (1975. - 1981.)

30 godina - BMW M5 E28 (1985. - 1988.)

Divljak i gospodin u istom odijelu nastao na bazi 535i

Buba se vratila već potkraj 1945.

Sedamdeset godina od trenutka poslijeratne obnove proizvodnje Volkswagena

Još šarmantnija preteča Smarta

60 godina BMW-ovog popularnog mikroautomobila Isetta (1955. - 1962.)

Normandijska invazija na Porsche

60 godina nezaboravnih sportskih modela Alpine-Renaulta (1955. - 1995.)

Ovo je 10 najgorih sportskih automobila u povijesti

Tržišni pucanj u prazno, a koštali su kao suho zlato

Ovo je 25 najznačajnijih sportskih automobila u povijesti

Jedina zajednička crta im je da su beskompromisno dobri u onom što najbolje znaju

Manji rođak nezaboravnog 300SL

60 godina Mercedes-Benzovog prekrasnog modela 190SL (1955. - 1963.)

Nezaboravni Mercedes-Benz W123 (1975. - 1986.)

Još i danas prepoznatljiv, svakodnevan prizor na cestama po čitavom svijetu

Simca 1307, europski auto godine 1976. (1975. - 1982.)

Dizajn za sutra, ali uz motor od jučer i velike probleme s prohrđavanjem

De Tomaso (1959. - danas), Italija

Stvorili su nezaboravnu Panteru, najprodavaniji klasični superautomobil

Fićo na manje uobičajene načine

Razne karoserijske izvedenice na bazi hrvatskog automobila 20. stoljeća

Fiat 600 i Zastava 750 (1955. - 1985.)

60 godina najznačajnijeg automobila u povijesti motoriziranja naših krajeva

Clément-Bayard (1903. - 1922.), Francuska

Pioniri bicikala, motocikala, trokolica, automobila, aviona, dirižabla...

Vremeplov: Fiat 1300 (1961. - 1966.)

Tristač je 60-ih bio ' zakon'

Vremeplov: Wartburg 353 (1966. - 1988.)

Dimio je i užasno trošio, ali bio je komforan i neuništiv

Obljetnice: 90 godina njemačkog Forda

Nekada samo još jedna lokalna podružnica, danas Fordov europski centar

Zaboravljeni orao s Hitlerovih autocesta

Adler 2.5 Litre (1937. - 1940.) - sjajna aerodinamična njemačka limuzina

Vremeplov: BMW 2002 (1968. - 1975.)

Ultimativni sportaš kraja 60-ih, sa 100 KS bio je strašan auto

Peugeot 604: 40 godina statusnog 'lava'

Prvi europski turbodizelaš i prvi poslijeratni francuski 6-cilindraš