Vremeplov

Velikani iz sjene: Edward G. Budd (1870. - 1946.)

Dvije najveće inovacije u čitavoj povijesti karoserija njegovo su naslijeđe

20 godina: Ford Focus I (1998. - 2004.), svjetski bestseller 2000. i 2

Futurističkim dizajnom, najboljim podvozjem u klasi, 16-ventilcima Zetec 1.4/75 KS, 1.6/100 KS, 1.8/116 KS i 2.0/130 KS te dizelašima 1.8 TDDi/75 i 90 KS najopasniji protivnik Golfa IV

40 godina: Fiat Ritmo (1978. - 1988.), slavni 128, odnosno Stojadin za

Kao odgovor na konvencionalno dizajnirani Golf iz 1974., Talijani su već naprednu tehnologiju oplemenili modernističkim dizajnom, nažalost i limom iz SSSR-a

Vremeplov: Ferrari 456 (1992. - 2003.)

Povratak na vrh GT klase obnovom klasične koncepcije s motorom sprijeda

Vremeplov: Lotus Elite (1957. - 1963.)

Maleni revolucionar veličanstvenog oblika, ali s inherentnim problemima

Vremeplov: Nissan Skyline (1957. - danas)

Počeo kao Prince, a potom postao neprikosnoveni kralj japanskih sportaša

Vremeplov: Opel Commodore (1967. - 1982.)

Rekord s dva dodatna cilindra kao prečica do žuđenog prestižnog statusa

50 godina: Alfa Romeo Berlina (1968. - 1977.)

Ozbiljnija od Giulije, no zbog dizajna je ipak sve do danas ostala u sjeni

30 godina: Fiat Tipo (1988. - 1995.)

Inovativac nastao na krilima Una, no ipak nije uspio dostići njegov uspjeh

Volkswagen na Bremen Classic Motorshowu: sretan 30. rođendan, Corrado!

Coupe inačica Golfa II, nesuđeni nasljednik Scirocca, zanimljiv konfekcijski sportaš, koji je stigao u krivo vrijeme, a uspjeh mu je potamnio nepouzdan G-punjač

50 godina: Ford Escort, protuotrov za Opel Kadett, startao na našem tr

Zastarjela je tehnologija maskirana za ono vrijeme modernim oblikom, osnovni 1.1/44 KS nije baš jurio (22,4 s, 129 km/h), ali sportske su inačice harale pistama i relijima

Vremeplov: Maserati 3500 GT (1957. - 1965.)

Nadmašio je Aston Martin, Facel Vegu i Ferrari te postao vladar GT klase

Vremeplov: BMW serije 7 (1977. - 1986.)

Napola uspjeli iskorak u elitu, s premalo cilindara da ga ozbiljno shvate

110. rođendan genijalca iz Razdrtog

Gorski Kotar slavi obljetnicu rođenja najvećeg konstruktora Indy 500 bolida

Vremeplov: Nissan Terrano (1985. - 1995.)

Proto-SUV koji je 1980-ih postao pravi statusni simbol u našim krajevima

Velikan iz sjene: Henry Ford II (1917. - 1987.)

Dostojan nasljednik legendarnog djeda, zacementirao uspjeh korporacije

Vremeplov: Bugatti Type 41 Royale (1927. - 1932.)

Najveličanstveniji automobil ikada, mada mu je samo ime bilo kraljevsko

Vremeplov: Alfa Romeo 33 Stradale (1967. - 1969.)

Najljepši automobil na svijetu, kojeg je malo tko imao priliku vidjeti

Vremeplov: Tatra (1897. - 1999.)

Beskompromisno svoji, često su bili ispred konkurencije, ali i vremena

50 godina: Mercedes-Benz slavne oznake /8, serije W115 i W114 (1968. -

Najuspješniji model s trokrakom zvijezdom, u verziji 200 D 'majka svih dizelaša', premda skupocjen, bio je 1974. najprodavaniji auto na zapadnonjemačkom tržištu, bez problema gazio milijun kilometara