Vremeplov

Clément-Bayard (1903. - 1922.), Francuska

Pioniri bicikala, motocikala, trokolica, automobila, aviona, dirižabla...

Vremeplov: Fiat 1300 (1961. - 1966.)

Tristač je 60-ih bio ' zakon'

Vremeplov: Wartburg 353 (1966. - 1988.)

Dimio je i užasno trošio, ali bio je komforan i neuništiv

Obljetnice: 90 godina njemačkog Forda

Nekada samo još jedna lokalna podružnica, danas Fordov europski centar

Zaboravljeni orao s Hitlerovih autocesta

Adler 2.5 Litre (1937. - 1940.) - sjajna aerodinamična njemačka limuzina

Vremeplov: BMW 2002 (1968. - 1975.)

Ultimativni sportaš kraja 60-ih, sa 100 KS bio je strašan auto

Peugeot 604: 40 godina statusnog 'lava'

Prvi europski turbodizelaš i prvi poslijeratni francuski 6-cilindraš

Prva generacija Ford Escorta (1967. - 1974.)

Na cesti skroman, ali i vrlo popularan, u utrkama i na relijima sjajan

Povijest 2-cilindarskih motora (2.dio)

Od japanske kei klase preko Ferrarija i Istočnog bloka, pa sve do Indije

Povijest 2-cilindarskih motora (1. dio)

Vraćaju li se mali motori poput nekadašnjih u Spačeku i Fiatu Nuova 500?

Povijest automobila s hibridnim pogonom

Toyotu Prius (1997.) smatraju prvim, no belgijski Pieper imao ga je 1899.

Vremeplov: NSU Prinz 1000 (1963. - 1972.)

Mala limuzina velikog srca, iz vremena koncepcije 'sve straga'

Vremeplov: Trabant 601 (1964. - 1990.)

Srp i čekić na kotačima, nezaboravni plastični 'cvajtakt' 10 posto jeftiniji od Fiće

Kultni automobili: Alfa Romeo Giulia (1962. - 1978.)

Bila je to ultimativna jurilica, za klasu oštrija od BMW-a

Mercedes-Benz 230-280 SL 'Pagoda' (1963.-1971.)

Najelegantnji među nezaboravnim Mercedesovim kabrioletima SL klase

Teretnjaci i kamperi na bazi Vauxhalla za britansku gospodu

Bedford (1930.-1986.) Velika Britanija

Za kraljevsku obitelj, vjenčanja i sahrane

Daimler (1896. - 2007.), Velika Britanija

Najznačajniji mikroautomobili u povijesti (3/3)

Većinom se može upravljati prije punoljetnosti

Najznačajniji mikroautomobili u povijesti (2/3)

Idealni za pretrpana gradska središta