AMG najavio prelazak na četverocilindrične motore, a BMW lupa kontru; nastavit će s proizvodnjom moćnih motora

Premda su ekološke norme predstavile veliki izazov pred proizvođačima automobila, BMW je ipak odlučio kako do značajnijeg ‘downsizinga’ motora neće doći…

Za australski Whichcar portal intervju je dao Markus Flasch, direktor BMW M divizije. U razgovoru je pričao o bliskoj budućnosti BMW-ovog sportskog odjela. Između ostaloga, izjavio je: “Snaga ne znači ništa bez kontrole, zar ne? Vratite se 10 ili 15 godina unatrag i zamislite limuzinu sa 625 KS? Sama pomisao na to bi vas preplašila. No sad bih novi M5 sa 625 KS mogao dati mojoj majci, ona bi ga mogla voziti i zimi i ne bi imala velikih problema s upravljanjem tim vozilom.”

“Sve se svodi na to kako ćete tu snagu uključiti u cijeli paket koji nudite i učiniti je prihvatljivom svima. U tome smo mi izvrsni. Ne očekujte ograničenja snage motora u budućnosti.”, izjavio je Flasch. Valja naglasiti kako je prodaja M vozila u svijetu unutar zadnjih pet godina porasla za 200 posto.

Sudeći po ovome, BMW ne planira smanjivati obujam i snagu svojih motora u bliskoj budućnosti. Ova će vijest posebno razveseliti sve one koji su pomislili kako će ekološke norme uzeti danak u veličini i performansama motora bavarskog proizvođača.

S druge strane, kako prenosi Driveteam.hr, sve se više priča o tome kako će Mercedes-AMG odjel svoje modele poprilično reducirati sa snagom. Tako najave govore kako će novi C 63 biti dvolitreni četverocilindraš (poznat iz AMG A45 od 421 KS), potpomognut hibridnim sustavom…

Tko će povući mudriji potez?

 


Komentari

loading...