REINKARNAIJA LEGENDE NA STRUJU

Automobili Amos prikazuje reli verziju Lancia Delta restomoda

Talijanski proizvođač karoserija kanalizira duh oružja za reli skupine B za specijalnu Safarista od 570.000 eura.

Odbojnici u safari stilu očito ga izdvajaju od Futuriste, dok mali spojler na vrhu pruža potisnu silu. U skladu s naplatom inspiriranom Grupom B relijem, također ima zavjese za blato i zaštitne ploče ispod karoserije.
Kao i Futurista, Safarista koristi veliku količinu karbonskih vlakana. Cestovni automobil težak je samo 1250 kg, a vjerojatno je ovaj znatno lakši.

Amos kaže da je Safarista dizajniran s filozofijom “funkcionalnosti i izdržljivosti ispred estetike”, što je tema koja se prenosi na interijer. Svi modni elementi originalnog Delta Integralea uklonjeni su radi uštede na težini, ostavljajući samo dva sjedala, kavez, hidrauličnu ručnu kočnicu i zaslon u trkaćem stilu montiran na izloženi stup upravljača.

Tehnički detalji nisu objavljeni, ali Amos je potvrdio da će Safarista koristiti “potpuno nadograđen” motor koji je izradila Autotecnica Motori, talijanski stručnjak koji proizvodi motore od 330 KS za Futuristu.

Koristi se sekvencijalni mjenjač u stilu motosporta, dok se automobil vozi na podesivom ovjesu također “proisteklom iz motosporta”. Čelični kočni diskovi pružaju snagu zaustavljanja.Safaristu će izgraditi Podium Advanced Technolgies, koji proizvodi automobile za utrke izdržljivosti Futurista i Scuderia Camerona Glickenhausa.

Proizvest će se samo 10 primjeraka, s cijenom od 570.000 eura prije oporezivanja. Isporuke bi trebali početi 2023.

Autor