Autoshow u Ženevi ipak će se i dalje održavati?

Raskošna predstavljanja automobila i održavanja priredbi takvog tipa odavno su označeni vrlo upitnim…

Korona je promijenila neke životne navike iz temelja. To su osjetili i neki događaji, koji su postali više od tradicije. No, ne može se živjeti od lijepih uspomena i povijesti, a novo vrijeme problem je za sve. Auto show priredbe već odavno su dovedene na rub, s pojavom novih medija i tehnologija, njihov smisao proglašen je vrlo upitnim.

Kako piše Revija HAK, neki ipak ne odustaju. Riječ je o možda i najpopularnijem mjestu okupljanja noviteta – Ženevi. Njihovi organizatori su se, izgleda, predomislili pa najavljuju da će učiniti sve da show spase, odnosno da će u ožujku pokušati nešto organizirati. Naime, ideja je da autoshow traje tri dana i da bude otvoren samo za medije. Javnost neće imati mogućnost pristupa.

Koliko će to biti zanimljivo proizvođačima automobila? Troškovi ovakvog nastupa nisu visoki, ali upitni su i benefiti. Zašto bi netko ulagao u izložbeni prostor i plaćao određenu naknadu (oko 150.000 franaka) kad svoje modele može mnogo jeftinije predstaviti pomoću internetske objave par kilometara od tvornice.

Predstavljanje novih modela na raskošnim sajmovima ima svoju draž, ali računica je ipak presudna…


Komentari

loading...