JE LI DO MARKE ILI OSOBNOSTI LJUDI?

BMW i dalje predvodi neslavnu listu najagresivnijih vozača u prometu, Tesla i ovdje pri vrhu

Zanimljivo kako na ovoj ljestvici dominiraju razvikane, skupe marke. Uz BMW, s lošim renomeom zbog vozača može se pohvaliti još – Audi (37%), Tesla (30%), Porsche (18%) i Mercedes-Benz (15%)…

Profil ljudi nekad se stvarno može povezati s proizvođačem automobila. Na žalost po neke marke, ljudi su već stigmu bacili na neke brendove. Takav dojam dokazuje i provodena analzia od strane osiguravajuće kuće Storebrand, putem Norstata. Navike Norvežana kako prenosi Revija HAK, otkrivaju tko su najoprezniji i najagresivniji vozači u prometu. Budući da je skandinavsko podneblje ispitivano, ima tu velikog broja i vlasnika električnih modela…

Marka na koju velika većina pomisli, kada su agresivni vozači u pitanju BMW i prema brojkama je na vrhu popisa i ispitanici misle da su vozači tih automobila najagresivniji. To je mišljenje čak 53 posto ispitanih.

Na toj ljestvici dominiraju marke koje su poznate po skupim automobilima. Nakon BMW-a tu su Audi (37 posto), Tesla (30 posto), Porsche (18 posto) i Mercedes-Benz (15 posto).

Ako vas nije iznenadio popis najvećih agresivaca, onda vas hoće popis “mirotvoraca” na cesti. Vozači ovih automobila najoprezniji su u prometu – Toyota (23%), Volvo (17%), Škoda (12%), Volkswagen (10%), Opel (8%). Prometnica nije mjesto za dokazivanje ega i gospoda iz ovih automobila to znaju…

Autor