OD NAJMANJEG DO NAJVEĆEG

BMW i izgled interijera, svi izgledaju isto – tradicija ili bezidejnost?

Bavarski proizvođač širom svijeta ima gomilu obožavatelja, uostalom, njihove prodajne brojke potvrđuju kako pogađaju s modelima…

BMW je kroz povijest ispisao puno sjajnih uspjeha i postao mjerilo u mnogim stvarima unutar autoindustrije. No, jedna stvar baš upada u oko. Kako i sam naslov otkriva, njemačka marka često je na meti kritika zbog njihove jednoličnosti, kada je vozačko okruženje u pitanju.

Sigurno ćete reći, zašto mijenjati nešto što je i ovako već dobro, ali tako ne misle svi kupci koji ciljaju premium proizvođače. Od najmanje Serije 1, pa do najveće Serije 7, ideja i princip su uvijek isti. Ok, logično je da se ‘jedinica’ i ‘trojka’ prate u korak, ali već ovaj luksuzniji razred vozila tu bi morao imati jedan konkretniji zaokret. Pogotovo kada pričamo o “admiralskom” brodu s oznakom Serije 7. Čovjek koji je spreman izdvojiti preko 120.000 eura za takav automobil, trebao bi dobiti još nešto upadljivije, dojmljivije osim prostranijeg osjećaja…

Možda bi i ovako uspješna prodaja bila još bolja, ali to možemo samo nagađati. Za kraj, kako uvijek volimo reći, Nijemci i cijeli proizvodni tim sigurno dobro znaju što rade. A mi možemo samo komentirati i tražiti razlike…

BMW Serija 1

 

BMW Serija 3

 

BMW Serija 5

 

BMW Serija 7

Foto: BMW

*Vaši komentari su dobrodošli, sa zanimanjem ćemo pratiti reakcije. Najbolje i prenijeti u jednoj od idućih objava s tematikom komentara dizajna.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin