BMW će unaprijediti 3, 4 i 6-cilindarske motore, koji će biti opremljeni 48V blagohibridnom potporom i novom generacijom sustava OPF i DPF, koja će omogućiti ispunjenje norme Euro 7 i smanjenje potrošnje goriva za 10 posto, a plug-in hibridi će biti dostupni u 4-cilindarskim izvedbama…
Što je muškarac bez brkova? Isto što i BMW bez toplinskih motora (benzinskih i dizelskih). To dobro znaju čelnici bavarske tvrtke pa, u situaciji kad postaje jasno da s tranzicijom na električne pogone neće ići ni tako lako, niti brzo (Covid-19 je samo povećao problem) vide šansu za još jednu generaciju svojih glavnih pogonskih uzdanica. Frank Weber, šef razvoja bavarskog koncerna, najavio je daljnji razvoj 3-cilindarskih (B38), 4-cilindarskih (B48) i 6-cilindarskih (B58) turbobenzinaca te 3-cilindarskih (B37), 4-cilindarskih (B47) i 6-cilindarskih (B57) turbodizelaša.
Taj će program, koji je namijenjen za serije bavarskih modela od jeseni 2022. do 2030. dobiti jednak prioritet kao razvoj električnih, jer se do 2030 planira 60 posto zarad ostvariti u tom segmentu, u kojem je BMW i najjači. Svi motori će dobiti novu generaciju benzinskih i dizelskih filtara čađe (OPF i DPF), unaprijeđeno direktno ubrizgavanje (u benzinskim verzijama na tlak od 400 bara, u dizelskim do 2500 bara) te će, unaprijeđenim mapiranjem bitnih parametara biti do 10 posto štedljiviji. Plug-in-hibridne verzije temeljit će se uglavnom na turbobenzinskom 4-cilindrašu 2.0, serije B48.
Dakle, ljubitelji bavarskih modela ne trebaju strepiti, kad su glavni modli u pitanju, nastavlja se s dobro provjerenim vrhunskim toplinskim motorima, koji će uz poznatu dinamičnost, postati štedljiviji i čišći…