velika proslava

BMW R 12 nineT za slavlje velikih 100 godina odjela

BMW R 12 nineT

Novi R 12 nineT predstavlja obljetnički “100 godina BMW Motorrada” i stoga je nasljednik modela R nineT koji je lansiran prije točno deset godina u povodu 90. obljetnice BMW Motorrada.

Novi BMW R 12 nineT neprimjetno nastavlja 100 godina fascinacije i tradicije BMW Motorrada.

Poput BMW-a R nineT iz 2013., novi BMW R 12 nineT je čisti, snažni klasični roadster koji nudi obilje konceptualnih opcija za gotovo neograničeno prilagođavanje i osobnu individualizaciju.

Dr. Markus Schramm, voditelj BMW Motorrada ovim riječima je opisao model – “R nineT i njegov koncept prilagodbe uspostavili su novo iskustvo Heritage za 90. rođendan BMW Motorrada i postao nezamjenjiv kamen temeljac naše ponude modela. Novi R 12 nineT dosljedno nastavlja uspješnu priču o nasljeđu okružujući legendarne BMW boxer motore s još klasičnijim, svedenijim dizajnerskim jezikom, još većim stupnjevima slobode kada je riječ o prilagodbi i, na kraju, ali ne manje važno, novom i inovativnom tehnologijom.”

Originalni 1200 boxer motor s redizajniranim zračnim spremnikom i ispušnim sustavom pruža klasičan užitak u vožnji.

Prije 100 godina, prvi BMW motocikl – R 32 – već se temeljio na ravnom dvostrukom motoru. Nepogrešiv dizajn boxera, snažno ubrzanje, jedinstvena isporuka snage, prepoznatljivi zvuk i gladak rad brzo su ga učinili legendarnim sinonimom za BMW motocikle. Sa svojim bokser motorom hlađenim zrakom/uljem, novi R 12 nineT nastavlja ovu sjajnu tradiciju. Broj 12 u oznaci modela odnosi se na kapacitet motora kao i kod mnogih modela u povijesti BMW Motorrada – poput trenutnog R 18.

Još klasičniji, puristički dizajn, velika pozornost posvećena detaljima i još više mogućnosti prilagodbe.

Čak i više od svog prethodnika, novi R 12 nineT kombinira snažni karakter bokser motora i dizajnerski jezik tradicionalnih motociklističkih razdoblja s inovativnom tehnologijom i modularnim konceptom koji vozaču nudi maksimum mogućnosti prilagodbe. Još više reduciran na najbitnije, pruža visoku emocionalnu privlačnost. Puristički, klasičan izgled i pažnja posvećena detaljima bili su na vrhu dnevnog reda kada je u pitanju dizajn bicikla.

Edgar Heinrich, voditelj dizajna BMW Motorrad: “Purističkim dizajnerskim jezikom dominira jasna linija rezervoar/sjedalo/stražnji dio, u stilu tradicionalnog /5 ili legendarnog R 90 S iz ’70-ih. Na prvi pogled, tenk sam po sebi je klasični BMW boxer spremnik, s tipičnim zavojom na donjem rubu i klasičnim kontaktom s koljenima. Novi R 12 NineT također ima bočne poklopce u području trokuta okvira u autentičnom izgledu Roadstera – još jedna reminiscencija na BMW motocikle iz ’70-ih.”

Autor

Preporučeni sadržaj