CIJELA BMW GRUPA U TRANZICIJI

BMW uvodi izravnu prodaju modela diljem Europe

Foto: BMW

Autoindustrija svakim danom donosi neke novosti, BMW sad planira unaprijediti prodaju…

Početkom 2024. BMW Grupa planira pokretanje novog prodajnog modela. Novi model prodaje biti će predstavljen diljem Europe u nekoliko faza, počevši s markom MINI u Italiji, Poljskoj i Švedskoj 1. siječnja 2024. Preostale europske zemlje će ga postupno slijediti, a BMW će prijeći u prijelaz od 2026. Nadolazeće predstavljanje važan je korak i omogućit će sva nova BMW i MINI vozila da se prodaju putem originalnog agencijskog modela diljem Europe.

Novi model prodaje će podjednako koristiti kupcima, maloprodajnim partnerima i BMW grupi. Standardne nacionalne cijene za identične modele vozila osigurat će transparentnost cijena za kupce. Osim toga, kako prijelaz na agencijski model napreduje, BMW Group će digitalizirati cijeli proces kupnje, dajući kupcima izbor između online i fizičkih iskustava kupnje – i neprimjetno prebacivanje između ta dva. Sve će to biti omogućeno end-to-end, integriranim okruženjem IT sustava – plus punim pristupom poznatoj blisko povezanoj maloprodajnoj mreži.

“Ovaj prijelaz na izravnu prodaju s maloprodajnim partnerima ključna je prekretnica u preusmjeravanju našeg odjela prodaje, koje traje od 2020. Novi model prodaje omogućit će nam izravnu komunikaciju s našim kupcima i dati BMW grupi izravno korisničko sučelje “, rekao je Pieter Nota, član upravnog odbora BMW AG i odgovoran za korisnike, marke, prodaju. “Cilj našeg novog prodajnog modela vrlo je jasan povećati zadovoljstvo kupaca i ponuditi najbolje premium korisničko iskustvo u industriji.”

Autor

Preporučeni sadržaj