Citroën nastavlja svoju ofenzivu na elektrifikaciju, a od sada će tu priču provoditi kroz novu izvedbu C4 modela…
Novi ë-C4 i C4 imaju inovativni, novi identitet marke. Ponuda motora ostat će i dalje bogata, kroz 100% električni, benzinski ili dizelski nastup.
Slijedom svoje uspješne SUV ofenzive kroz C3 Aircross (300.000 primjeraka) i C5 Aircross (200.000 vozila), Citroën je spreman za sljedeći iskorak.
Kompakti su dio priče, koji i dalje čine dobar dio europskog tržišta automobila, u brojkama to je gotovo 28% prodaje u C-segmentu. Francuzi će taj sektor pokušati još više okupirati,a novi ë-C4 i C4 sigurno će privući pažnju kupaca.
Novi ë-C4 je 100% električni, dok novi C4 prati još moderniji i tehnološki napredniji stil. Ipak, više detalje ćemo znati 30. lipnja, kada će se održati i prvi javni istup.