ELEKTRIČNI JUMPY STIGAO U HRVATSKU

Citroën ë-Jumpy i službeno stigao u Hrvatsku, starta s cijenom od 345.500 kuna

Citroën ë-Jumpy stigao je na domaće tržište…

Citroën ë-Jumpy najnoviji je adut u ponudi elektrificiranih dostavnih vozila. Napravljen je na modularnoj platformi EMP2 Grupe PSA te se nudi s dvije snage baterije, dajući poduzetnicima mogućnost odabira ovisno o njihovim potrebama I aktivnostima u pogledu korištenja i budžeta.

Prva inačica ima 50 kWh snažnu bateriju koja omogućuje efektivan doseg od 230 kilometara (prema WLTP mjerenjima). Snažnija inačica raspolaže sa baterijom od 75 kWh, što u praksi znači doseg od 330 kilometara. Slabiju je inačicu moguće naručiti u svim varijantama (XS,S,M i XL), dok je snažnija dostupna isključivo uz M i XL veličinu.

Elektomotor razvija 136 KS i 260 Nm okretnog momenta dostupnog odmah. Maksimalna brzina iznosi 130 km/h, što je i više nego dovoljno za međugradska kretanja. Jumpy omogućava tri modusa rada, Eco, Normal i Power. Dostupna su i tri načina za punjenje baterija; na kućnom punjaču, javnoj punionici te na super brzim punionicama. Na potonjim je punjenje najbrže jer se za 80 posto napunjenosti baterije treba čekati nešto više od pola sata.

Ovaj dostavnjak na struju nudi i zanimljiva rješenja kao što su klizna bočna vrata s automatskim otvaranjem. Automatska funkcija omogućuje otvaranje i zatvaranje bočnih vrata bez kontakta. Jednostavnim potezom noge ispod ugla stražnjeg odbojnika vozilo se otključava i klizna vrata pred kojima se nalazite otvaraju se automatski. Istim se pokretom pri udaljavanju od vozila vrata zatvaraju i zaključavaju. Tom se funkcijom također pojednostavnjuje utovar i istovar kada imate pune ruke. Tu su i sustavi pomoći poput Active City Brake sustava te automatskog parkiranja, ali i korisnih kamera za vožnju unazad te praćenje vozača.

Zanimljivo, ovaj dostavnjak na struju ima bogatu serijsku opremu, pa će vozače veseliti blagodati poput stražnjih parking senzora, senzora za kišu te USB i Bluetooth sučelje. Novi ë-Jumpy starta s cijenom od 345.500 kuna za 50 kWh model, dok je za veći kapacitet baterije potrebno izdvojiti 409.500 kuna.

Foto: Citroën

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin