Samo 50 My Ami Buggy jedinica pušteno je u prodaju od 12.00 sati u utorak 21. lipnja., svi su rasprodani za 17 minuta i 28 sekundi.
Citroën Ami karakterizira njegovo potpuno digitalno putovanje: od otkrivanja proizvoda i narudžbe do zakazivanja plaćanja i isporuke, a kupac je sve to mogao odraditi preko interneta. Danas je najbrži kupac uspio dovršiti cijeli kupovni put i dobiti svoj My Ami Buggy za samo 2 minute i 53 sekunde. 50 najbržih tako će dobiti jednu od 50 numeriranih jedinica personaliziranih njegovim imenom, koje će tijekom druge polovice kolovoza biti dostavljene gdje god novi vlasnici požele.
Ogroman entuzijazam koji ljudi imaju u vezi s avanturističkim osjećajem koncepta predstavljenog u prosincu 2021. u Citroënu je pobudio želju za stvaranjem ograničenog izdanja kako bi se odgovorilo na ovaj snažan zahtjev javnosti. Gotovo 1.800 ljudi izrazilo je želju za kupnjom ove nove ekskluzivne verzije Amija.
My Ami Buggy je napravljen za avanturu i utjelovljuje slobodu kretanja i ugodnu atmosferu s putničkim prostorom otvorenim prema van. Umjesto vrata, ima metalna cijevna vrata. Slično, krov je nestao, a na njegovom mjestu je platno koje se može otkotrljati kako biste mogli uživati na otvorenom.
Dostupan u 9 zemalja, Ami je već osvojio više od 21.000 kupaca u Europi od svog komercijalnog lansiranja u travnju 2020. Blistav uspjeh ovog ograničenog izdanja pokazuje koliko su ljudi nevjerojatno oduševljeni ekskluzivnim verzijama ovog modela.
Foto: Citroën