jedriličarska utrka

Cupra i America’s Cup udružili snage, cilj je inspirirati svijet iz Barcelone

Foto: Cupra

Marka CUPRA postaje globalni partner 37. America’s Cup natjecanja koje će se po prvi put ikad održati u rodnom gradu marke u Barceloni

Marka CUPRA se udružuje s 37. America’s Cup natjecanjem, jednim od najvećih i najprestižnijih svjetskih sportskih događaja. Po prvi put ikad, svijet jedrenja učinio je Barcelonu svojim domom, a događaj obećava da će biti jedan od najintenzivnijih America’s Cup natjecanja u svojoj 172-godišnjoj povijesti.

U znak obilježavanja početka ovog partnerstva, marka je otkrila ‘Cupra Cube’ u la Barceloneti, četvrti Barcelone uz plažu. Inovativni mjerač vremena za odbrojavanje, razvijen u suradnji s markom Omega, službenim mjeriteljem vremena 37. America’s Cup natjecanja, nosi krilaticu „Two dreams. One countdown“. Kad mjerač vremena dosegne nulu, ne samo da će započeti kup, već će se objaviti i prve slike novog modela Cupra Terramar, službenog vozila natjecanja. Električni sportski SUV marke Cupra koji odaje počast rodnom mjestu marke također će biti u potpunosti predstavljen pod okriljem 37. America’s Cup natjecanja, koje bi se trebao održati između kolovoza i listopada 2024.

Kao globalni partner, marka Cupra imat će značajnu prisutnost tijekom cijelog događaja, povezujući se s entuzijastima jedriličarskih performansi diljem svijeta i jačajući prisutnost svoje marke na globalnoj razini. Marka Cupra bit će dio fan zone u Race Villageu, mjestu za druženje s navijačima, građanima Barcelone i posjetiteljima.

„Mi u marci Cupra vjerujemo da je naš rodni grad idealno mjesto za ugošćivanje 37. America’s Cup natjecanja kao epicentra sporta na globalnoj razini,” kaže Wayne Griffiths, izvršni direktor marke Cupra. „Kao sportska marka vođena emocijama, ponosni smo što sponzoriramo velike međunarodne događaje koji su usko povezani s našim vrijednostima i našom ambicijom da inspiriramo svijet iz Barcelone te da pobjeđujemo. Ovo je također izvrsna prilika da ponovno proživimo nezaboravni duh Olimpijskih igara 1992., uz istinski međunarodni događaj koji će pokazati najbolju stranu ovog živahnog grada,” dodaje.

Ovaj će događaj sljedeće godine, po prvi put u povijesti natjecanja, također uključivati Puig Women’s America’s Cup. Ova inicijativa ima za cilj pružiti jedriličarkama platformu za Internal predstavljanje njihovih sposobnosti i talenta u intenzivnoj utrci te im ponuditi način da razviju svoje vještine za sam America’s Cup. K tomu će, Youth America’s Cup, jedriličarska utrka za natjecatelje do 25 godina, poslužiti kao prilika za talente u usponu. Sponzorstvom 37. America’s Cup natjecanja, marka CUPRA ima za cilj podržati inkluzivnost u sportu i inspirirati buduće generacije.

„Vrlo smo ponosni što se marka Cupra pridružila obitelji sponzora za 37. America’s Cup,” kaže Grant Dalton, izvršni direktor natjecanja America’s Cup. „Znamo da su vrlo ponosni na svoj grad, Barcelonu, performanse i opsesiju, a sve je to i suština America’s Cup natjecanja. Marka CUPRA će nam pomoći da se povežemo s građanima Barcelone i ljudima diljem svijeta, odvažnim aktivnostima koje pričaju priču o događaju, njegovoj inovativnosti, njegovoj povijesti i inspiraciji,” dodaje.

America’s Cup je utrka u kojoj ne postoji drugo mjesto. Ili ste pobjednik ili gubitnik, a tako je više od 170 godina. Natjecanje pokrenuto 1851. godine ima veliki globalni utjecaj kao i izazovnu i moćnu suštinu. Njegova je svrha stvaranje sinergije između dizajna, performansi i inovacija, a to su osobine koje su također duboko ukorijenjene u DNK marke CUPRA. Natjecanje će se održati oko područja Port Vell u Barceloni i duž plaže do Port Olímpica.

Autor

Preporučeni sadržaj