Nove boje, novi logotip i novi amblem Dacia Link. Dacia je s ponosom predstavila novi vizualni identitet svojih vozila na europskim internetskim stranicama, oglašivačkim materijalima i komercijalnim dokumentima.
Iako europski kupci već sada mogu otkrivati osvježene modele i konfigurirati ih po svojem izboru, za razgledavanje vozila uživo morat će se strpjeti do listopada. Ona će najprije biti predstavljena na Pariškom salonu automobila, a nedugo zatim stići će i u prodajne salone marke.
Svoju genijalnost Dacia je dokazala i stvaranjem aplikacije proširene stvarnosti za pametne telefone i tablet-računala: Dacia AR.
Jednostavno, zabavno, moderno: služeći se aplikacijom Dacia AR, korisnici mogu vidjeti vozilo u omjeru do 1:1, pa čak i ući u njega!
Garaža, parkiralište, ulica… Dovoljno je postaviti vozilo u stvarno okruženje po želji. Približite se vozilu, krećite se oko njega, uđite u unutrašnjost, povećajte detalje koji vas zanimaju… Baš sve je moguće!
Osim klasičnih tehnika, koncesionarima je sada na raspolaganju potpuno nov način predstavljanja vozila. Aplikacija Dacia AR posebno je korisna u situacijama kada koncesionar potencijalnom kupcu želi predstaviti model koji u tom trenutku nije dostupan u prodajnom salonu. Uz pomoć nje moguće je razgledati sve modele u svim dostupnim bojama!
Aplikacija se može besplatno preuzeti u internetskim trgovinama App Store i Google Play. Da biste se služili njome, dovoljno je imati pametni telefon ili tablet-računalo. Dacia se digitalizira kako bi se približila najširem krugu kupaca. U tu svrhu surađuje i francuskim tehnološkim start-upom SCALE-1 PORTAL, specijaliziranim za razvoj alata u području proširene stvarnosti.
DACIA AR: OTKRIJTE NOVO LICE VOZILA DACIA
Od danas se aplikaciju može upotrebljavati i za bolji uvid u novi vizualni identitet Dacijine ponude vozila, uključujući novu opremu nekih od nadolazećih modela:
Sandero Stepway
prvo vozilo marke Dacia koje će biti dostupno sa staklenim krovom
nova opcija benzinskog motora TCE 110
Duster
novi dizajn zračnih otvora u vozilima s upravljačem na lijevoj strani
prvo vozilo marke Dacia koje će imati električno sklopive vanjske retrovizore
automatski brisači vjetrobranskog stakla
Istovremeno s predstavljanjem novog vizualnog identiteta, ažurirat će se multimedijski sustavi Media Nav i Media Display, a karte navigacijskog sustava moći će se besplatno ažurirati tijekom prve tri godine (u usporedbi s dosadašnja tri mjeseca).
Na kraju, Dacia će osvježiti i nazive različitih inačica, a na hrvatskom tržištu ponuda će uključivati tri razine opreme:
Essential za najpristupačnije inačice
Expression za modele u sredini palete
Journey za modele s najbogatijom opremom.
Novi nazivi u skladu su s duhom marke koja uvijek nudi najbolji omjer cijene i kvalitete, neovisno koju razinu opreme odaberete.
Novim vizualnim identitetom, potpuno obnovljenom ponudom i novom aplikacijom proširene stvarnosti, marka Dacia dokazuje kako se neprestano razvija i jača svoju privlačnost.
Foto: Dacia