Dacia je jedini proizvođač automobila koji nudi dvogorivne benzinske i LPG ECO-G100 pogonske sklopove u cijeloj svojoj liniji – za Sandero, Logan, Duster i Jogger.
Dacia od 2010. nudi dvogorivne pogone na benzin i LPG, a nedavno je dosegla prekretnicu od 1 milijun LPG vozila (u svim zemljama domaćinima zajedno). Sustav s dva pogonska goriva, koji je 2020. godine preimenovan u ECO-G100, pruža do 170 Nm okretnog momenta počevši od 2000 o/min, a njegova svestranost pruža niz prednosti.
Dacia je 14 godina isprobavala, testirala i fino podešavala tehnologiju koja danas ide uz oznaku ECO-G100. Tvornički se ugrađuje u vozila i prepun je stručnosti Grupe Renault. Čvrst je i pouzdan poput benzinskog motora.
Vozila su dizajnirana i napravljena za pogon na LPG, a spremnik se nalazi u odjeljku u kojem se inače nalazi rezervni kotač, tako da ne zauzima prostor u spremniku benzina ili prtljažniku. LPG modeli dolaze s istim jamstvom od 3 godine ili 100.000 km kao i svako drugo vozilo u liniji.
Pogonski sklop ECO-G100 pristupačan je za kupnju i ekonomičan za vožnju. LPG je jedno od najjeftinijih goriva na tržištu: košta do 40% manje od bezolovnog benzina 95, na primjer, čime se štedi oko 40 € pri svakom punjenju spremnika.
Vozilo na dvije vrste goriva, benzin i LPG, jednako dobro radi na oba goriva. Ima dva odvojena spremnika, svaki ima oko 50 litara ovisno o modelu. I jednostavan je za korištenje: vozač se može ručno prebaciti s jednog na drugi pa natrag, ili se vozilo može automatski prebaciti na benzin kada je spremnik LPG-a prazan.
Pogonski sklop ECO-G100 ima rekordni domet od čak 1500 km. U Hrvatskoj su ove izvedbe iznimno popularne…