SEBASTIEN LOEB ZA UPRAVLJAČE

Dacia stiže na Dakar, kultni rally od 2025. uz rumunjsku marku!

Dacia će 2025. sudjelovati u Svjetskom prvenstvu u reliju izdržljivosti, pa tako i u Reliju Dakar u kojem će nastupiti kao konstruktor u kategoriji T1+…

U svrhu razvoja trkaćih automobila marke, program Dacia Factory čitavu će se sezonu oslanjati na tehničku stručnost Dacijinih timova i britansku grupaciju Prodrive, specijaliziranu za automobilistička natjecanja i inženjering

Od 2024. godine, uključujući i tijekom testnih faza, deveterostruki francuski svjetski prvak u reliju Sébastien Loeb i španjolska vozačica relija Cristina Gutiérrez Herrero službeno će se utrkivati za Daciju

„Dacia i Dakar savršen su spoj! Ovo nije samo test Dacijine stvarne otpornosti, već i demonstracija naše predanosti niskougljičnoj mobilnosti. Veoma smo uzbuđeni što ćemo u Dakru upotrebljavati tehnologiju sintetičkog goriva. Dacia, njezin vrhunski tim i vozači ozbiljni su konkurenti u ovoj vrsti natjecanja!“ Denis Le Vot, glavni direktor marke Dacia.

DACIA ZBOG RELIJA DAKAR ULAZI U PROGRAM DACIA FACTORY

Dacia je potvrdila da će od 2025. sudjelovati u Svjetskom prvenstvu u reliju kao konstruktor u kategoriji T1+, kao i da će se okušati u ultimativnom testu izdržljivosti i otpornosti – Reliju Dakar. Dakar je nesvakidašnja i jedinstvena utrka koja svake godine, već više od 40 godina, okuplja 500 avanturista iz više od 60 zemalja.

Savršena je ilustracija ravnoteže „racionalnog” i „emocionalnog” u srži Dacijinog DNK-a.

Reli izdržljivosti poseban je sportski doživljaj koji se u cijelosti poklapa s područjima djelovanja marke: to je pustolovina na otvorenom u kojoj sudjeluju robusni prototipovi s pogonom na sve kotače, posebno prilagođeni kako bi izdržali najzahtjevnije uvjete; to je i ekološki osviještena pustolovina u kojoj Dacijine trkaće automobile pogoni sintetičko gorivo te, naposljetku, esencijalna i kul pustolovina s ambicioznim ciljem u kojoj nema mjesta nepotrebnim viškovima.

Za Daciju je Reli Dakar testni poligon i laboratorij za ispitivanje brojnih zamisli; prilika je to za testiranje novih pametnih rješenja, a posebno onih vezanih uz terenska svojstva i pogonska goriva.

Prije nego što nastupe u sezoni 2025., Dacia prototipovi bit će testirani na marokanskom reliju 2024.

Dacia će se uključiti u ovaj uzbudljiv projekt oslanjajući se na vještine Renault Grupe i britanske grupacije Prodrive, specijalizirane za automobilističke sportove i inženjering te svjetski poznate po razvoju prototipova za relije izdržljivosti.

Kao jedan od glavnih svjetskih aktera u području automobilističkih natjecanja koji djeluje već gotovo 40 godina, Prodrive pomaže markama da osvoje brojna međunarodna prvenstva.

Prodrive sudjeluje u Reliju Dakar i reliju izdržljivosti od 2020., a u posljednja tri Relija Dakar sudjelovao je s automobilima kojima su upravljali njegovi vlastiti timovi, ujedno i konstruktori tih automobila. Godine 2022. i 2023. osvojio je i ukupno drugo mjesto sa Sébastienom Loebom koji se sada pridružio novom Dacijinom timu.

SÉBASTIEN LOEB I CRISTINA GUTIERREZ HERRERO I… DACIA!

Španjolska vozačica relija Cristina Gutierrez Herrero prva je Španjolka koja je u kategoriji automobila odvozila Reli Dakar 2017. Iako ima samo 31 godinu, od 2017. do 2023. već je sudjelovala u sedam Relija Dakar. Cristina je od 2012. i prvakinja u reliju na svim vrstama terena (u ženskoj konkurenciji) u Španjolskoj.

Francuski vozač relija Sébastien Loeb (49) osvojio je Svjetsko prvenstvo u reliju devet puta zaredom, od 2004. do 2012. Jedan je od najuspješnijih sportskih vozača, a često ga se naziva i najboljim vozačem relija svih vremena.

Loeb sudjeluje u Reliju Dakar od 2016. Od 2021. nastupa za upravljačem vozila Bahrain Raid Xtreme Hunter koji je konstruirao i kojim upravlja tim britanske grupacije Prodrive.

Priča o uspjehu Sébastiena Loeba i grupacije Prodrive sada se nastavlja za upravljačem Dacije.

PROTOTIP S POGONOM NA SINTETIČKO GORIVO

Prototip marke Dacia pogonit će sintetičko gorivo, sintetizirano uz pomoć obnovljive električne energije. Aramcova sintetička goriva tijekom čitavog proizvodnog ciklusa stvaraju manji ugljični otisak od goriva na bazi benzina, a Reli Dakar poslužit će kao savršen poligon za njihovo ispitivanje.

 

 

Autor

Preporučeni sadržaj