Fiat odnio pobjedu na Key Awards natjecanju za 2020., dvije reklame oduševile žiri

Dvije reklame koje je napravio brend Fiat, sa jedinstvenom muzičkom podlogom i velikim zvijezdama poput Leonarda Di Caprija te glazbenog dvojca Sting i Shaggy, osvojile su prvu nagradu u kategorijama „Glazbene obrade – Licenciranje“ i „Originalna glazba“…

Proizvođač Fiat je osvojio dva priznanja, u kategorijama „Glazbene obrade – Licenciranje“ i „Originalna glazba“, na 52. natjecanu „Key Awards“ za 2020. godinu. U pitanju je poznati festival koji slavi medijska emitiranja na TV-u, kinima, internetu i mobilnim uređajima. Organizira ga Media Key Group, koja objavljuje važne časopise iz industrije i služi kao standard za direktore marketinga u Italiji. Svake godine, za ove nagrade – koje su jedne od najpoželjnih u zemlji – se prijavljuju najveće kreativne agencije koje postoje.

„Iznimno sam ponosan na ove dvije prestižne nagrade, kojima je nagrađen odličan rad mog tima i predstavlja dva velika dostignuća za brend Fiat: 120 godina povijesti , i početak nove ere sa izlaskom potpuno električnog modela New 500 na tržište“, rekao je Olivije Fransoa, predsjednik brenda Fiat. „Nije slučajnost da globalno važni talenti obilježavaju ova dva bitna momenta. Sting i Shaggy su dodali slavu reklami namijenjenoj proslavi 120. godišnjice brenda Fiat, uz istovremeno objavljivanje njihovog novog singla. Za debitovanje modela New 500 i prije svega za predstavljanje nove misije brenda Fiat, Leonardo Di Caprio je prihvatio našu viziju i podijelio naše vrijednosti i ciljeve“.

„Key Award“ nagrada 2020. godine za „Originalnu muziku“ je dodijeljena za video nazvan „Reinkarnacija“, koji se fokusira na New 500, prvi potpuno električni model kompanije FCA, u kojem glumi Leonardo Di Caprio– američki glumac koji je već preko dvadeset godina uključen u borbu protiv klimatskih promjena . Zbog toga je ovaj Oskarovac odmah prihvatio projekti i tako dao svojevrsni pečat odobrenja za model New 500: koji je jednostavan, visokotehnološki, povezan i predivan. Video „Reinkarnacija“ postavlja pitanja o životu, njegovoj evoluciji i o brendu Fiat, i pronalazi odgovore u tome što je reč o kultnom modelu. Proizveden od strane kreativne agencije Doner i režiran od strane Džosefa Kana (koji je radio i sa Jennifer Lopez, U2, Lady Gagom i Taylor Swift) za Movi Magic produkcijsku kuću, reklama priča priču o brendu koji se transformirao tokom godina, koji je inspirirao promjenu od 1957. godine, u posljednjim riječima samog videa. Evokativne slike i maestralnu interpretaciju Leonarda Di Caprija prati privlačni muzički aranžman koji je napravio Flavio Iba za kuću Red Rose Productions. Maestro je rekao: „Natjecanje„Key Awards“ ima svoje mjesto u povijesti, kao najdugotrajnije takmičenje u italijanskoj reklamnoj industriji. Iznimno sam ponosan na ovu pobjedu, prije svega što sam imao priliku da sudjelujem  na tako važnom projektu za Fiat, uključujuće planetarne talente.

Nagrada je također dodeljena za poduhvat „Porodica 120. modela 500, Shaggy i Sting“, u kategoriji „Muzičke obrade – Licenciranje“. Video je napravljen prošle godine da prati izlazak na tržište porodice „120.“ modela 500, game za pamćenje koja se sastoji od modela 500, 500X i 500L. Fokus integriranog, multimedijalnog komunikacijskog projekta, u kojem učestvuju Sting i Shaggy, i singl Just One Lifetime, numera sa njihovog albuma 44/876, koji je nagrađen Gremijem. Reklama se završava sa izjavom „FIAT, pokreću ga snovi još od 1899.“, naglašava kako je, tokom 120 godina, brend Fiat ostao uz svoje kupce u ispunjavanju njihovih potreba, prebacujući svako putovanje – koliko god trajalo – u san. U isto vreme, video podseća na stav sa kojim brend gleda u budućnost, crpeći inspiraciju iz sna o isporučivanju svima dostupne, pristupačne tehnologije.

Komentari