ADUT NIŽE KLASE IZ KӦLNA

Ford Fiesta (2022): peglanje sedme generacije, ukidanje 3-vratne verzije

Ford Fiesta dobiva ugledniju masku s opcijskim Matrix LED svjetlima, unaprijeđenu opremu i gadgete verzije, ali zbog ukrajinske krize ukidaju se luksuzne verzije Trend i Vignale te na najsnažnija verzija 1.0 EcoBoost MHEV sa 155 KS

Ford Fiesta sedme generacije, predstavljena 29. studenoga 2016., s uglednom Aston Martin maskom, za šestu tržišnu godinu dobiva blagi dodir redizajna, kako bi se mogla nositi s mlađim konkurentima, među kojima su najopasniji Peugeot 208 i Volkswagen Polo. Osvježeni izgled donosi povećava rešetka hladnjaka i novi LED farovi, koji su u najboljim paketima opreme u Matrix LED izvedbi.

Dodatno je poboljšana i sigurnosna oprema. Unaprijeđen sustav elektroničkog nadzora sada javlja na vozača u krivom smjeru funkcijom upozorenja vozača u krivom smjeru, a novi sustav internetske povezivosti FordPass Connect sada je standardna oprema. Paketi opreme su Trend, Titanium i ST-Line, a luksuzne verzije Trend i Vignale se ukidaju.

Osnova verzija je 3-cilindarski benzinac 1.1 Ti-VTC sa 75 KS, a glavni adut motorizacije ostaje proslavljeni 3-cilindarski turbodizelaš 1.0 EcoBoost s 95 KS te njegova 48V blago-hibridna verzija sa 125 KS.

Zbog krize izazvane ratom u Ukrajini, koja je, nakon korona-krize samo produbila probleme u autoindustriji ukida se najsnažnija verzija 1.0 EcoBoost MHEV sa 155 KS. Najvažnija promjena, ipak, je ukidanje 3-vratne verzije te je redizajnirana Ford Fiesta dostupna samo u verziji s pet vrata.

Autor