JUNAK NIŽE KLASE

Ford Fiesta EcoBoost Hybrid: sa 155 KS i 7 DCT mjenjačem, 8,7 s do stotke, troši 3,9 l/100 km

Ford Fiesta je proslavljeni 3-cilindarski turbobenzinac 1.0 EcoBoost sa 140 KS i 210 Nm opremila 48-voltnom meko-hibridnom tehnologijom, preko remenskog starter-generatora BISG, koji osigurava dodatnih 16 KS i 24 Nm…

Foto: motor1.com

Ford Fiesta sedme generacije, predstavljena 29. studenoga 2016., za petu tržišnu godinu dobila je ‘kuru Botoxa’. Trendovski, dobila je nova LED svjetla, napredniji Infotainment, bogatiju opremu i osvježenu unutrašnjost.

Najveće su promjene pod prednjom haubom. Najsnažnija verzija proslavljenog 3-cilindarskog turbobenzinca 1.0 EcoBoost, koji je od 2012. dobio jedanaest priznanja za najbolji motor u klasi u više svjetskih izbora.

Najsnažnija izvedba, koja iz 999 cm istiskuje 140 KS i 210 Nm pojačana je blago-hibridnom tehnologijom, 48-voltnim remenskim sustavom starter generator BISG (Belt-driven Integrated Starter/Generator), snage 11,4 kW (16 KS).

Još je važniji okretni moment od 24 Nm, koji se oslobađa od nula okretaja, pa ubrzava odziv na gas. Za napajanje elektromotora ugrađena je litij-ionska baterija kapaciteta 0,5 kWh.

Performanse sinergijskog blago-hibridnog pogona poboljšava 7-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Koliko je ovaj pogon, koji sinergijski raspolaže sa 155 KS i 224 Nm, dinamičan, pokazuje ubrzanje do stotke za 8,7 sekundi i deklarirana potrošnja od 3,9 l/100 km.

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid je dinamičan, gotovo sportski model niže klase, koji u normalnim uvjetima troši četiri do pet litara i pokazuje da ne treba žaliti za otpisanim dizelašima.

 

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo